|
کدخبر: 164537

جزییاتی از توزیع بسته کمک معیشتی در این شهر

نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ۲ هزار بسته کمک معیشتی در شهرستانهای فیروزآباد،قیروکارزین و فراشبند توزیع می‌شود.

اقتصاد جزییاتی از توزیع  بسته کمک معیشتی در این شهر

محمدمهدی فروردین امروز در خصوص توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد احسان و برکت و دفتر نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند صورت گرفت، در گفت‌وگو یی در فیروزآباد اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در حوزه انتخابیه تحت عنوان رزمایش کمک‌های مومنانه توزیع می‌شود.

وی افزود: تعداد ۲۰ هزار از اقلام مختلف غذایی در قالب بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در بین مردم شهرستانهای فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند توزیع می‌شود.

نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند ادامه داد: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، تاکنون توزیع در مراحل مختلف توسط گروه های جهادی شهرستان بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا صورت گرفته که این بار توسط دفتر نماینده مردم در مجلس و مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، بنیاد احسان و برکت صورت می‌گیرد.

فروردین اضافه کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، حبوبات به ارزش تقریبی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است که در مراحل بعدی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده را تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار می دهد.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان سال پیش مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا، تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها