|
کدخبر: 175870

قرمزپوشی بازار ارزهای دیجیتال

امروز ۹ خرداد ۱۴۰۰ بازار ارز‌های دیجیتال قرمزپوش بود و اکثر ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ریختند.

اقتصاد قرمزپوشی بازار ارزهای دیجیتال

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۶۵.۰۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۰۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۵۵۲۳ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴¡۹۳۱ تومان معادل ۸۸۵¡۶۴۱¡۶۷۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴۵.۰۲ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۳.۸۸% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰(۱۴ April ۲۰۲۱) معادل ۶۴¡۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۵.۲۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۷۲ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

قیمت اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۷۷.۵۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۵۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۲۳۹۰.۶۳ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴۹۳۱ تومان معادل ۵۹¡۶۰۰¡۹۵۳ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۴.۱۶ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۶.۱۶% کاهش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰(۱۲ May ۲۰۲۱) معادل ۴۳۶۵.۵۳ دلار بوده که همینک %۴۵.۲۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۶.۰۸ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۶.۰۸ میلیون خواهد بود.

قیمت تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۷۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۹۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از تتر در این لحظه با قیمت ۰.۹۹۹۹۱۳ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴۸۴۱ تومان معادل ۲۴¡۸۳۸ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۹۶.۸۸ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۱۱% کاهش یافته است. بالاترین قیمت تتر در تاریخ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳(۲۵ February ۲۰۱۵) معادل ۱.۲۱ دلار بوده که همینک %۱۷.۴۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش تتر ۶۱.۷۴ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۶۳.۴۸ میلیارد خواهد بود.

قیمت کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۹.۴۶ میلیارد دلار، در رتبه ۵ بازار قرار داشته و سهم ۳.۱۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از کاردانو در این لحظه با قیمت ۱.۵۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴۹۳۱ تومان معادل ۳۸¡۵۹۵ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴.۶۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۳۶% افزایش یافته است. بالاترین قیمت کاردانو در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰(۱۶ May ۲۰۲۱) معادل ۲.۴۵ دلار بوده که همینک %۳۷.۰۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش کاردانو ۳۱.۹۵ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۴۵ میلیارد خواهد بود.

قیمت بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۹.۷۲ میلیارد دلار، در رتبه ۴ بازار قرار داشته و سهم ۳.۱۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از بایننس کوین در این لحظه با قیمت ۳۲۴.۰۷ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴¡۹۳۱ تومان معادل ۸۰۷۹۵۶۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳.۴۸ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۵.۵۶% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بایننس کوین در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰(۱۰ May ۲۰۲۱) معادل ۶۸۹.۳۵ دلار بوده که همینک %۵۲.۹۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بایننس کوین ۱۵۳.۴۳ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۷۰.۵۳ میلیون خواهد بود.

قیمت دوج کوین

دوج کوین با نماد اختصاری DOGE یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۹.۸۴ میلیارد دلار، در رتبه ۷ بازار قرار داشته و سهم ۲.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از دوج کوین در این لحظه با قیمت ۰.۳۰۶۸۷۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴۸۸۰ تومان معادل ۷¡۶۳۵ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲.۶۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۲.۹۱% کاهش یافته است. بالاترین قیمت دوج کوین در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰(۰۸ May ۲۰۲۱) معادل ۰.۷۳ دلار بوده که همینک %۵۸.۳۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش دوج کوین ۱۲۹.۸۱ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۲۹.۸۱ میلیارد خواهد بود.

قیمت شیبا اینو

شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳.۱۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳۳ بازار قرار داشته و سهم ۰.۱۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از شیبا اینو در این لحظه با قیمت ۷۰۰۰۰۰۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴۸۸۰ تومان معادل ۰.۱ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۲۱.۵۳ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۳.۰۳% کاهش یافته است. بالاترین قیمت شیبا اینو در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰(۱۰ May ۲۰۲۱) معادل ۳۰۰۰۰۰ دلار بوده که همینک %۷۹.۶۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش شیبا اینو ۳۹۴.۸ تریلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱P خواهد بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر