|
کدخبر: 175599 رویا رئیسی

اختصاصی گسترش نیوز:

یک پیش بینی جذاب از تحرک این ارز دیجیتال

بایننس‌کوین با نام اختصاری BNB، همان‌طور که از نامش مشخص هست، توسط بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی بایننس (Binance) عرضه شد.

اقتصاد یک پیش بینی جذاب از تحرک این ارز دیجیتال

نگاهی به ۱۰ ارز دیجیتال داشته باشید، نام رمزارز بایننس کوین را خواهید دید. این ارز دیجیتال با نماد BNB در حال حاضر ارزش بازارش حدود ۵۲.۵۱ میلیارد دلار هست و سهم ۳.۱۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. بیشترین قیمت بایننس‌کوین در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۰ May ۲۰۲۱) معادل ۶۸۹.۳۵ دلار بود.

BNB یک رمز ارز است که توسط Binance در سال ۲۰۱۷ ایجاد شد و اولین بار در یک رویداد تأمین مالی سرمایه‌گذاری اولیه سکه آن منتشر و راه‌اندازی شد.

معرفی محل تولد بایننس‌کوین

بایننس‌کوین متولد صرافی بایننس است. بنیان‌گذار صرافی بایننس هم چانگ‌پنگ ژائو از ثروتمندترین و شناخته‌شده‌ترین چهره‌های فعال جامعه ارزهای دیجیتال هست. مردم اعتماد خوبی به این صرافی دارند و سکوی پرتاب ارزهای دیجیتال است. اگر یک ارز دیجیتال در لیست این صرافی قرار بگیرد، مطمئناً رشد خواهد کرد. این صرافی کار خود را از چین آغاز کرده بود اما بعد از ممنوعیت خریدوفروش ارزهای دیجیتال در این کشور، به ژاپن منتقل شد. این پایان داستان نبود و در آوریل ۲۰۱۸، این صرافی به دلیل سخت‌گیری دولت‌های چین و ژاپن تصمیم مقر اصلی خود را به کشور مالت منتقل کرد.

هدف اصلی ایجاد بایننس کوین

به صورت کلی هدف اصلی تولید بایننس کوین توسط صرافی باینس، جذب کردن سرمایه برای توسعه و گسترش دادن به این صرافی است. نکته مهم این هست که باینس کوین از امنیت و سرعت پردازش خیلی خوبی برخوردار است.

وجه تمایز باینس کوین نسبت به سایر کوین‌ها

بیت کوین ارز دیجیتالی هست که در همه شرایط و مکان‌ها معامله می‌شود. شاید در ابتدا این موضوع خوب باشد اما در این شرایط بیت کوین نسبت به متغیرها آسیب‌پذیرتر هست. در حالی که باینس کوین آسیب‌پذیری کمتری دارد. تعداد بیت کوین و باینس کوین هم موضوع مهمی که باید به آن بپردازیم. بیشترین تعداد بیت‌کوین‌ها ۲۱ میلیون هست، در حالی که در عرضه‌ بایننس کوین چطور شاهد ارائه ۲۰۰ میلیون کوین بودیم.

معرفی مزایای بایننس کوین

به صورت کلی باینس کوین چندین مزیت دارد که در ادامه این مزیت‌ها را برای شما ذکر می‌کنیم.

تراکنش‌های سریع

امنیت و قابلیت اطمینان

معامله‌گری رمزارزهای گوناگون

تخفیف در معاملات

خرج کردن بایننس کوین

مشارکت در عرضه اولیه سکه‌ها

مقایسه بیت کوین و باینس کوین

در جدول زیر به صورت خلاصه به ویژگی‌های باینس کوین و بیت کوین می‌پردازیم.

جدول-باینس-کوین

کدام صرافی‌ها از باینس کوین پشتیبانی می‌کنند؟

به جز صرافی باینس که صرافی اصلی این کوین هست، صرافی‌های محبوب و شناخته شده دیگری نیز از بایننس کوین پشتیبانی می‌کنند. این صرافی‌ها عبارت‌اند از FTX،KuCoin، Gate.it، Poloniex، AscendEX (Bitmax)، Indodax، Bithamb Global، eToroX، Wazir X، CoinDCX، Binance DEX، ۵۰X.

معرفی کیف پول‌های باینس کوین

بایننس کوین نوعی توکن اتریوم است که در کیف پول‌های نرم‌افزاری مثل Jaxx و MyEtherWallet، TREZOR و هر کیف پولی که قادر به ذخیره اتریوم (ETH) است ذخیره می‌شود. این کیف پول‌ها عبارت‌اند از انجمن والت (Enjin Wallet)، کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger Wallet)، کیف پول سخت‌افزاری ترزور (Trezor Wallet)، جکس (Jaxx)، کول‌والت اس (CoolWallet S)، متال والت (Metal Vault)، بی‌آردی (BRD)، گیفتو (Gifto)،‌ رکوئست والت (Request Wallet)،‌ اتوس یونیورسال والت (Ethos Universal Wallet)،‌ وینکیو (WinQ)،‌ اتمیک والت (Atomic Wallet)، کلی (Clay)، کوینومی (Coinomi)، بلاکس آی‌او والت (Blox.io Wallet)

بایننس کوین اعتماد کدام مؤسسات مالی را جذب کرده است؟

بایننس کوین تا به امروز موفق شده است که اعتماد بسیاری از سرمایه‌گذاران پیشرو و مؤسسات مالی شامل «ورتکس ونچرز» (Vertex Ventures)، «پلوتوس ۲۱» (Plutus۲۱)، «بلک هول کپیتال» (Black Hole Capital)، «فانسیتی کپیتال» (Funcity Capital)، «سکویا کپیتال» (Sequoia Capital)، «لیمیتلس کریپتو اینوسمنت» (Limitless Crypto Investments)، «فاندمنتال لبز» (Fundamental Labs) را جذب کند.

چرا باینس کوین صعود کرد؟

در فروردین‌ماه امسال باینس کوین بیش از ۱۲۰ درصد رشد داشت که تحلیلگران ارزهای دیجیتال معتقدند، اقدامات اخیر بایننس، مثل راه‌اندازی یک شبکه بلاک چین برای رقابت با اتریوم منجر به این رشد شده است. در سال ۲۰۱۸ هم هکرها قصد حمله به سیستم این صرافی را داشتند، بایننس با قدرت با آن‌ها مقابله کرد و اعتماد کاربران و سرمایه‌گذارانش بیشتر شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها