|
کدخبر: 174056

ایلان ماسک مورد حمله شدید سازنده دوج‌ کوین فرار گرفت!

چند وقتی می‌شود که رمزارز ناشناخته و تقریبا بدون پشتوانه دوج‌کوین مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است که شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل آن، توییت‌های گوناگونی است که ایلان ماسک مالک تسلا و اسپیس‌ایکس درباره این ارز دیجیتال منتشر می‌کند.

اقتصاد  ایلان ماسک مورد حمله شدید سازنده دوج‌ کوین فرار گرفت!

ایلان ماسک که چندی پیش پای دوج‌کوین را به معاملات استارت‌آپ اسپیس‌ایکس باز کرده بود، پس از ریزش ناگهانی بازار ارزهای دیجیتال در روز پنجشنبه می‌گوید هیچ کدام از دوج‌کوین‌هایش را نفروخته است.

او روز پنجشنبه در پاسخ به یک توییت نوشت: «بله، من هیچ دوجی نفروخته و نمی‌فروشم.» توییت‌های ماسک درباره دوج‌کوین، این ارز دیجیتال مبهم و ناشناخته را به رویای دلال‌ها تبدیل کرده است.

چند روز پیش جکسون پالمر یکی از ابداع‌کنندگان رمزارز دوج‌کوین، پس از مدت‌ها از سکوت خارج شد و به ایلان ماسک تاخت.

دوج کوین

او درباره علاقه‌مندی ماسک به رمزارز دوج‌کوین و حواشی پیش آمده در این خصوص گفت: «آن یک تفریح بود. تمام هدفم از ساخت دوج‌کوین این بود که به همه این سکه‌هایی که روی صحنه می‌آیند، ضربه بزنم. بنابراین من شوخی کردم، اما پس از آن، موضوع به سرعت به یک امر مشروع تبدیل شد و در این مرحله، من نسبت به چنین چیزی احساس مسئولیت کردم. باید بگویم که حالا من نسبت به این صنعت احساس مسئولیت می‌کنم.» پالمر همچنین در یک پیام توییتری که به‌سرعت هم پاک شد، نوشت: «یادتان نرود: ایلان ماسک یک کلاه‌بردار خودشیفته است و همیشه خواهد بود.»

 

 

منبع: همشهری

ارسال نظر