|
کدخبر: 171903

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۲/۲۱)

امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت- قیمت درهم در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۱۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۱۳۵ تومان افزایش یافته است.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۲/۲۱)

در معاملات امروز بازار ارز قیمت دلار ۵۸۰ تومان افزایش یافت. همچنین قیمت یورو نیز در محدوده ۲۶ هزار تومان رشد می‌کند.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۱ هزار و ۸۱۶ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۱۱۵ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز وارد کانال ۲۲ شد و ۲۲ هزار و ۳۴ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۳۳۶ تومان رسید.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با افزایش ۵۰۲ تومانی نسبت به دوشنبه ۲۵ هزار و ۶۹۹ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۵ هزار و ۷۱۸ تومان ثبت شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۵ هزار و ۹۵۶ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۵ هزار و ۹۷۵ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه ۷۰۵ تومان افزایش داد و ۲۲ هزار و ۳۱۹ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۵۹۶ تومان افزایش یافت و ۲۶ هزار و ۴۷ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح سه‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۵۸۰ تومان افزایش یافت و ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۲۶ هزار و ۷۸۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۱۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۱۳۵ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها