|
کدخبر: 167910

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۲/۰۴)

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه -۴ اردیبهشت- بازار آزاد نسبت به روز پنجشنبه ۱۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله شد.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۲/۰۴)

در معاملات امروز بازار ارز روند نزولی قیمت‌ها ادامه یافت، قیمت دلار ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو در محدوده ۲۸ هزار و ۷۵۰ تومان قرار گرفت.

 قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح شنبه ابتدا ۲۳ هزار و ۱۲۹ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۱۲۵ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز در نیمه روز با کاهش ۴ تومانی نسبت به روز پنجشنبه ۲۳ هزار و ۳۵۶ تومان اعلام شد.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز ابتدا ۲۷ هزار و ۸۹۹ تومان ثبت شد سپس در نیمه روز با کاهش ۲۴۲ تومانی به قیمت ۲۷ هزار و ۶۵۷ تومان رسید. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۱۷۷ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۷ هزار و ۹۳۳ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه تغییر نداد و ۲۳ هزار و ۳۳۳ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز بدون تغییر ۲۷ هزار و ۹۷۷ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد نسبت به روز پنجشنبه ۱۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۵۷۵ تومان قرار گرفت که نسبت به روز پنجشنبه ۵ تومان کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها