|
کدخبر: 170152

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۲/۱۳)

امروز دوشنبه ۱۳ اردی‌بهشت قیمت ارز در بازار آزاد روند صعودی پیدا کرد.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۲/۱۳)

در معاملات امروز بازار ارز روند نزولی قیمت‌ها متوقف شد و قیمت دلار ۲۵۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو رشد ۳۰۰ تومانی داشت.

 قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی دوشنبه در نیمه روز ۲۱ هزار و ۵۸۶ تومان ثبت شد. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز در نیمه امروز ۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۴۱ تومان کاهش یافته است.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با کاهش ۵۵۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ۵۵۵ تومان کاهش یافت و ۲۶ هزار و ۵۸ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز یکشنبه ۴۱ تومان کاهش داد و ۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز بدون تغییر ۲۶ هزار و ۶۱۳ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز با رشد ۳۰۰ تومانی ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۱۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر