|
کدخبر: 168773

ارزش امروز پالایشی یکم چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، چهارمین روز معاملاتی هفته را هم سبزپوش به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۴.۶۵ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۲ هزار و ۷۰۰ ریال رسید.

اقتصاد ارزش امروز پالایشی یکم چقدر شد؟

امروز صندوق پالایشی یکم بعلت اخبار منتشره درباره تخفیف نرخ خوراک پالایشی‌ها کار خود را در دامنه مثبت آغاز کرد و از ابتدا نماد‌های شپنا، شتران و شبندر با افزایش تقاضا همراه بودند و در پایان طبق روال روز معاملاتی گذشته سبزپوش به اتمام رسید و با افزایش ۴.۶۵ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۳۰ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نماد " شپنا" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشت و از ۷ نماد پرتراکنش بازار بود.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) رشد ۱.۰۴ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۳.۰۹ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۱.۵۴ درصد افزایش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۱.۰۹ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۴.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۷۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با افزایش ۳.۶۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر