|
کدخبر: 167945

ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد؟

صندوق پالایشی یکم، امروز اولین روز هفته را منفی به پایان رساند و با ۱.۱۱ درصد افت نسبت به دیروز به قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۵۳۰ ریال رسید.

بورس ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد؟

صندوق پالایش طبق روال روز‌های گذشته امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ باز هم کاهش قیمت را تجربه کرد و سرخ پوش به پایان رسید، تا امروز این صندوق پس از بازگشایی، با ۳۲ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحد‌ها همراه بوده است. تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با کاهش قیمت مواجه شدند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۰.۸۱ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۴۷ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با کاهش ۰.۴ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۰.۸۹ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.

امروز شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۱۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۵۳ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۸۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۸۹۸ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها