|
کدخبر: 168765

قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد(۱۴۰۰/۰۲/۰۷)

در معاملات امروز بازار ارز قیمت‌های رسمی و آزاد انواع ارز افزایش یافت.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد(۱۴۰۰/۰۲/۰۷)

در معاملات امروز بازار ارز قیمت دلار ۱۷۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو رشد ۱۹۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح سه‌شنبه ابتدا ۲۳ هزار و ۱۷۲ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۳ هزار و ۹۹ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز در صبح روز ۲۳ هزار و ۴۰۳ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۳ هزار و ۳۳۰ تومان ثبت شد.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز ابتدا ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان ثبت شد سپس در نیمه روز با افزایش ۹۱ تومانی به قیمت ۲۷ هزار و ۷۹۱ تومان رسید. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۷ هزار و ۹۷۷ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۶۹ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته ۷۴ تومان افزایش داد و ۲۳ هزار و ۳۵۴ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز با افزایش ۵۵۴ تومانی ۲۸ هزار و ۴۳۰ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح سه‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۱۷۰ تومان افزایش یافت و ۲۳ هزار و ۷۹۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز با رشد ۱۹۰ تومانی نسبت به دیروز ۲۸ هزار و ۷۵۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۵۷۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گجذشته ۷۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها