|
کدخبر: 167727

جهش قریب الوقوع این ارز دیجیتال

همزمان با افزایش نرخ اتریوم نسبت به بیت کوین، تحلیل‌گران معتقدند که احتمال جهش قریب‌الوقوع آن وجود دارد. از سوی دیگر آنها پیش‌بینی می‌کنند که همزمان با افزایش نرخ جفت ارز اتریوم/بیت کوین، دیگر آلت کوین‌ها هم با افزایش نرخ همراه شوند.

اقتصاد جهش قریب الوقوع این ارز دیجیتال

به گزارش کوین تلگراف، نرخ جفت ارز اتریوم/بیت کوین روز گذشته نوساناتی صعودی‌ را ثبت کرد و به بالاترین میزان از ماه فوریه (بهمن) تا به حال رسید. با تکیه بر این جهش، معامله‌گران انتظار دارند در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد افزایش شدید نرخ این جفت ارز باشیم.

در دو هفته ابتدایی ماه آوریل، بایننس کوین توانست عملکرد بهتری از اتریوم داشته باشد. کارمزدهای بالای تراکنش‌ها در شبکه اتریوم و افزایش شدید فعالیت‌ها در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) باعث شد تا اتریوم قافله را به BNB ببازد.

این در حالی است که در روزهای گذشته، نرخ اتریوم موفق شد تا عملکردی بهتر از بیت کوین و BNB ثبت کند. نباید فراموش کرد که بیت کوین برترین ارز بازار و BNB‌ ارز شماره ۳ بازار است.

چرا نرخ اتریوم/ بیت کوین در حال افزایش است؟

در ۲۴ ساعت گذشته و پس از جهش اتریوم، بازار آلت کوین‌ها هم رشد کردند. این رشد سبب شد تا سلطه بیت کوین بر بازار تا ۵۰.۷ درصد کاهش پیدا کند. این میزان کمترین سلطه بیت کوین از تابستان سال ۲۰۱۸ است.

یکی از دلایلی که به‌عنوان عامل جهش بازار آلت کوین‌ها مطرح می‌شود، سقوط بیشتر این ارزهای دیجیتال پس از عرضه سهام کوین بیس در بازار نزدک است.

پس از لیکوییدشدن ۱۰ میلیارد دلار قراردادهای آتی، بازارهای آتی با احیایی نسبی همراه شد. این مسئله در نهایت به افزایش علاقه به‌سمت ورود به بازارهای آتی منجر شد.

پس از آن شاهد افزایش تقاضا برای اتریوم، بایننس کوین، دوج کوین و برخی دیگر از آلت کوین‌های مطرح بازار بودیم.

تحلیل‌گران در کوتاه‌مدت پیش‌بینی می‌کنند که افزایش نرخ جفت ارز اتریوم/ بیت کوین ممکن است باعث جهش‌های سهمی بیشتری شود و این جهش‌ها برای آلت کوین‌ها قدرتمندتر خواهد بود.

کریپتوکاپو (Crypto Capo)، تحلیل‌گر مطرح بازار، ضمن ابراز خوش‌بینی خود در مورد جهش نرخ اتریوم در مقایسه با بیت کوین، نوشت:

جفت ارز اتریوم/ بیت کوین مفهوم جهش سهمی‌وار را دوباره تعریف خواهد کرد.

نیکوزی (NekoZ)، معامله‌گر بازار مشتقات ارزهای دیجیتال، در اظهارنظری گفت که اتریوم شتاب حرکتی خوبی از خود نشان می‌دهد که می‌تواند به بازار آلت کوین‌ها هم سرایت کند. او خاطرنشان کرد:

واکنش‌هایی که تا اینجا داشته‌ایم را خیلی دوست دارم. احتمالاً در ادامه هفته هم همین طور خواهد بود و شتاب حرکت نرخ هم حول همین محور ایجاد خواهد شد.

بلانتز (Bluntz)، تحلیل‌گر دیگر بازار مشتقات، پس از کف‌سازی اتریوم، از وضعیت جفت ارز اتریوم/ بیت کوین با لفظ «دیوانه‌وار» یاد کرد.

او با تأکید بر الگوی کف دوقلو در نمودار اتریوم، نوشت:

کف دوقلو در تایم فریم ۴ ساعته؛ جفت ارز اتریوم بیت کوین دوباره دیوانه‌وار شده است. تا جایی که یادم می‌آید، این بزرگترین کف‌سازی [اتریوم] بود. حتی خودم هم بیشتر موقعیت‌های اهرم‌شده خودم را بستم.

برتری اتریوم در مقابل بیت کوین طی هفته‌های اخیر؛ تحلیل‌گران امیدوار به جهش هستند

داده‌های کریپتوکوانت نشان می‌دهد که اتریوم‌های سهام‌گذاری‌شده در قرارداد سپرده‌گذاری اتریوم ۲.۰ در حال افزایش است.

این مسئله باعث کاهش اتریوم‌هایی می‌شود که در صرافی‌ها قرار دارند و این موضوع ممکن است فشار صعودی بر بازار را بیشتر کند.

وضعیت کارمزدها هم نشان می‌دهد که علیرغم کارمزدهای بالا، این میزان همچنان رو به افزایش است.

آفتاب حسین، سرمایه‌گذار اتریوم، در این باره می‌گوید:

اتریوم و دیفای به‌شدت روی زیرساخت‌ها تمرکز کرده‌اند. زنجیره هوشمند بایننس توانسته است این زیرساخت‌ها را کپی کرده و آن را متمرکزتر کند تا از این طریق، سریع‌تر باشد و انگیزه دارد که تمرکزش را روی تجربه کاربری قرار دهد. فکر می‌کنم راهکارهای تراکنش‌های لایه دوم راه را برای مقیاس‌پذیری بیشتر باز می‌کند و باعث می‌شود نوآوری‌های حیاتی در خصوص کیف پول‌های قراردادهای هوشمند خود را نشان دهند.

شایان ذکر است که زنجیره هوشمند بایننس و دیگر بلاک چین‌های لایه اول توانسته‌اند به‌نسبت اتریوم عملکردی بهتر داشته باشند. این در حالی است که عرضه اتریوم و راهکارهای لایه دوم می‌تواند کاربران معمولی بیشتری را در ماه‌های آینده جذب کند.

 

 

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر