|
کدخبر: 163883

بازار موبایل در فاز احتیاط + جدول قیمت

نوسانات قیمتی بازار موبایل که طی چند روز گذشته شدت گرفته بود، در ۲۴ ساعت گذشته به حداقل رسیده است و در حال حاضر این بازار ثبات قیمت را تجربه می کند.

اقتصاد بازار موبایل در فاز احتیاط + جدول قیمت

بازار موبایل در روزهای گذشته نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه کرد به طوری که قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ا۵۱ در این بازار چند میلیون تومان افزایش یافت و وارد کانال ۹ میلیون تومانی شد اما قیمت مدل دیگر این گوشی همراه یعنی سامسونگ گلکسی آ۷۱ تغییر چندانی نکرد.

ثبات قیمت ها طی ۲۴ ساعت گذشته در انواع مدل های تلفن های همراه دیده می شده است و به عنوان مثال گوشی سامسونگ زد فولد در این مدت بر روی قیمت ۴۱ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان ثابت مانده است و یا سامسونگ زد فلیپ در این مدت بر روی ۲۰ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان ثابت مانده است و یا در بین انواع گوشی های آیفون نیز این ثبات قیمت ها دیده می شود و بهعنوان مثال آیفون ۱۲ پرومکس ۲۵۶ در این مدت بر روی ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثابت مانده است و یا آیفون ۱۲ با ظرفبت ۱۲۸ گیگابایت نیز در این مدت بر روی ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثابت مانده است.

در این مدت انواع گوشی های شیائومی نیز ثبات قیمت داشته اند به طوری که مدل رد می نوت پرو این برند در این مدت بر روی ۷ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان ثابت مانده است و یا شیائومی رد می ۹ نیز در این مدت ۳ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان ثابت مانده است.

قیمت روز گوشی های همراه را در جدول زیر ببینید:

جدول+موبایل

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها