|
کدخبر: 163493

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۱/۱۶)

در معاملات امروز بازار ارز روند صعودی قیمت‌ها که از روز گذشته آغاز شده بود متوقف شد.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۱/۱۶)

پس از آن که روز گذشته قیمت ارز در بازار آزاد کمی افزایش یافت، در معاملات امروز بازار ارز قیمت دلار ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو نیز نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته افت ۵۰ تومانی داشت.

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌‌‌دوشنبه ابتدا ۲۶۷ تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۲۸۲ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۱۸۸ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۴ هزار و ۵۲۵ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۹۵ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۴۳۰ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز ابتدا با کاهش ۱۸۰ تومانی نسبت به روز یکشنبه ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان ثبت شد سپس در نیمه روز با افزایش ۱۸۰ تومانی به قیمت ۲۸ هزار و ۳۸۰ تومان بازگشت. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۱۸۰ تومان کاهش یافت و ۲۸ هزار و ۴۸۳ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۶۶۴ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز ‌یکشنبه ۱۸۰ تومان افزایش داد و ۲۴ هزار و ۴۴۹ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز با رشد ۳۱۹ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به دیروز ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با افت ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۸۸۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۴۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها