|
کدخبر: 163284

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۱/۱۵)

در معاملات امروز بازار ارز قیمت دلار ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو نیز نسبت به قیمت بسته شده روز گذشته افت ۵۰ تومانی داشت.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۱/۱۵)

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌‌‌یکشنبه ابتدا بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۴۶ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۲۴ هزار و ۴۴۲ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۱۵۶ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۲۸۶ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز ابتدا بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان ثبت شد سپس در نیمه روز با کاهش ۲۰۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان رسید و قیمت یورو سنا نیز ابتدا بدون تغییر ۲۸ هزار و ۵۸۳ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۳۸۱ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز ‌شنبه ۱۷۰ تومان کاهش داد و ۲۴ هزار و ۲۹۶ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز با افت ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۸ هزار و ۳۸۳ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به دیروز ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با افت ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۸۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

ارسال نظر