|
کدخبر: 163030

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۱/۱۴)

در معاملات اولین روز هفته قیمت دلار و یورو با افت شدید مواجه شد.

اقتصاد قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۱/۱۴)

در معاملات امروز بازار ارز قیمت دلار ۷۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت یورو نیز نسبت به قیمت بسته شده روز چهار‌شنبه افت ۸۵۰ تومانی داشت.

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌‌‌شنبه ابتدا با کاهش ۱۲۱ تومانی نسبت به روز چهارشنبه، ۲۴ هزار و ۹۲۲ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۶۲۸ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۱۲۲ تومان کاهش یافت و ۲۵ هزار و ۱۷۱ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۴ هزار و ۸۷۴ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز ابتدا بدون تغییر نسبت به چهارشنبه ۲۹ هزار و ۹۷ تومان ثبت شد سپس در نیمه روز با کاهش ۵۰۶ تومانی به ۲۸ هزار و ۶۰۱ تومان رسید و قیمت یورو سنا نیز ابتدا بدون تغییر ۲۹ هزار و ۳۸۸ تومان اعلام شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۸۸۷ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز چهار‌شنبه ۲۳۷ تومان کاهش داد و ۲۴ هزار و ۹۷۰ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز با افت ۲۰۰ تومانی نسبت به روز چهارشنبه ۲۹ هزار و ۲۹۰ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد نسبت به روز چهارشنبه ۷۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان شد. قیمت یورو نیز با افت ۸۵۰ تومانی نسبت به چهارشنبه ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۸۸۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز چهار‌شنبه ۱۲۰ تومان کاهش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها