|
کدخبر: 162236

قیمت انواع سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۱/۰۸)

هم‌اکنون در بازار آزاد نرخ طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و نرخ دلار ۲۵ هزار و ۱۸۰ تومان است.

اقتصاد قیمت انواع سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۱/۰۸)

در بازار داخلی نرخ طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، نرخ دلار ۲۵ هزار و ۱۸۰ تومان، نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، نرخ نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، نرخ طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۴۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۷۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم اکنون نرخ دلار ۲۵ هزار و ۱۸۰ تومان، نرخ یورو ۲۹ هزار و ۶۵۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۳۰ تومان اعلام شده است.

برهمین اساس، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۷۵۳ تومان و نرخ خرید دلار از مردم ۲۴ هزار و ۲۶۳ تومان تعیین شده است. نرخ فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۳۲۳ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها