|
کدخبر: 161683

تذکر مهم نماینده مجلس به دولت!

عضو کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس گفت: هر دولتی که می‌خواهد عنان کار را در آینده در دست بگیرد باید ابتدا اقتصاد را از دست سیاست‌بازی رها سازد.

اقتصاد تذکر مهم نماینده مجلس به دولت!

رسول فرخی با بیان اینکه وجود مردمان توانمند می‌تواند دولت‌ها را در حکمرانی موفق کند، اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های بالندگی جامعه توانمند، تقویت بنیه اقتصادی آن جامعه است.

وی با بیان اینکه باید در سال ۱۴۰۰ به ساختار‌های اقتصادی کشور تحرک ببخشیم، بیان داشت: تمرکز در حوزه اقتصاد تنها از طریق نگاه به داخل ثمربخش خواهد بود.

این نماینده مجلس بیان داشت: البته ما باید ارتباط با سایر کشور‌ها را مد نظر قرار دهیم، اما زمانی این ارتباط معنا‌دار می‌شود که ما تکیه به ظرفیت‌هایی داخلی داشته و از دورن توانمند شویم.

وی با بیان اینکه باید از همه نخبگان جامعه برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کنیم، بیان داشت: ما باید جوانان را پای کار بیاوریم و مسیر فعالیت آن‌ها را فراهم کنیم تا بتوانند چرخ تولید کشور را بچرخانند.

فرخی با بیان اینکه بالندگی در امور اقتصادی مستلزم حضور جوانان در این عرصه است، گفت: بنابراین تمرکز به ظرفیت‌های اقتصادی داخل باید در اولویت امور قرار گیرد.

این نماینده مجلس با ذکر توصیه‌ای به دولت آینده بیان داشت: هر دولتی که می‌خواهد عنان کار را در دست بگیرد باید ابتدا اقتصاد را از دست سیاست‌بازی رها سازد.

وی تأکید کرد: یکی از عوامل موثر در ایجاد تحول اقتصادی، پرهیز از سیاسی‌کاری در بخش اقتصادی است چرا که اقتصاد باید در بستر عرضه و تقاضا و تولید حرکت کند.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها