|
کدخبر: 161417

دژپسند: خبرهای خوش اقتصادی داریم

دژپسند در پیام نوروزی خود درباره خبر‌های خوش اقتصادی در امسال و سال آینده توضیح داد.

اقتصاد دژپسند: خبرهای خوش اقتصادی داریم

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیام نوروزی اش گفت: امیدواریم در سال آینده بتوانیم زندگی پر رونق را برای آحاد جامعه به ارمغان بیاوریم، وزارت اقتصاد عمدتا زمینه ساز رشد و جهش تولید است.

وی افزود: امسال تلاش کردیم با مالیات، بهبود فضای کسب و کار، خصوصی سازی ، خزانه داری، بیمه، بورس و تسهیل فرایند گمرک اقتصاد را به پیشرفت برسانیم به طوری که می توان گفت امروز خبرهای خوشی برای اقتصاد داریم.

دژپسند بیان کرد: آمارهای مرکز آمار و بانک مرکزی حاکی از رشد اقتصادی مثبت در کل تولید و همچنین تولید غیرنفتی است. با تمدید مصوبات دولت و مجلس توانستیم کسب و کار را تسهیل کنیم. برای ثبت شرکت در ۵ استان کمتر از ۷۲ ساعت زمان نیاز است، فرایندی که ۷۲ روز زمانبر بود.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: امسال بازار سرمایه به عنوان یک رکن اساسی تامین مالی ایفای نقش کرد. وزارت اقتصاد به عنوان تسهیلگر در کنار فعالان اقتصادی است و این مسیر آغازی خوب برای مسیری بهتر در ۱۴۰۰ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ ارسالی در

    ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺑﻪ ﻏﻴﺮ اﺯ ﺧﺒﺮ ﺑﺪ ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰﻱ ﻧﺪاﺭﻳﺪ ﺷﻤﺎﻫﺎ اﺻﻼ ﻛﺸﻮﺭﺩاﺭﻱ ﺑﻠﺪ ﻧﻴﺴﺘﻴﺪ ﺑﺮﻭﻳﺪ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻲ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ اﻥ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎ ﭼﻜﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﺑﺮاﻱ ﻛﺸﻮﺭ و ﻣﺮﺩﻣﺎﻧﺸﺎﻥ ﺑﻌﺪ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻴﺪ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها