|
کدخبر: 159635

واکنش ظریف به آزاد نشدن پول های ایران در کره جنوبی

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد از اظهارات وزیر خارجه دولت جو بایدن درباره اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی آمریکا اعلام کرد، این دولت همان سیاست شکست‌خورده‌ ترامپ را دنبال می‌کند.

اقتصاد واکنش ظریف به آزاد نشدن پول های ایران در کره جنوبی

محمد جواد ظریف در پیامی توییتری به شدت از اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره ادامه ممانعت این کشور از دسترسی ایران به پول‌های بلوکه شده خود در کره جنوبی انتقاد کرد.

اظهارات ضد ایرانی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران را به واکنش واداشت.

منبع: انتخاب
  • امید ارسالی در

    خدایا کی میشه. هر چه زودتر دوران ریاست جمهوری روحانی تموم بشه. ما هم از دست این دولت ضعیف ونفس خلاص بشیم. و یه دولت قوی بر مسند قدرت بیاید که هيچگونه دلبستگی وترسی از این حکام زالو صفت و مکار غربی نداشته باشد. و به دنیا حالی کند. که ما همونایی هستیم که در 8سال دفاع مقدس با کمترین امکانات توانستیم در مقابل دنیا که به حمایت ازصدام ملعون بپا خواسته بودن. ایستاده گی کنیم و پوزه کثیف شان را بخاک بمالیم. حالا که بلطف خدا و غیرت عزیزان نیروهای مسلح کشورمان برای خودمون یک ابرقدرت شدیم. واجازه نمی دهیم احدی برای ما تعیین تکلیف کند.

  • شر9 ارسالی در

    آمریکایی‌هاهمه جورتحریمی علیه ایران وضع کردن ودیگران راهم میرسونن...فقط متعجبیم چرافیلمهاوسریالهای گرون وپرهزینه رابرای ماتحر یم نکرده ونمی کنن!!...راستی چندمیلیارد دلاره دفعه برای خریدن محصولات هالیوودی هزینه میکنیم،؟!

  • ناشناس ارسالی در

    سیاست تو و روحانی و همه غربگداها شکست خو رده است ، و ملت احمقی که به شما فاسدان و خیانتکاران اعتماد کردند شکست خورده اند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها