|
کدخبر: 157861

امروز روز پر رونق سکه است؟

قیمت سکه به احتمال زیاد امروز نزولی می شود. نزول قیمت طلا بلای جان بازار سکه شده و حباب قیمتی در این بازار را بالا برده است.

اقتصاد امروز روز پر رونق سکه است؟

اگر قرار باشد، امروز قیمت سکه امامی افت نکند، بهای دلار باید افزایش پیدا کند. با این حال، حداقل در بازار پشت خطی، اسکناس آمریکایی تمایل خاصی برای رشد قیمت نداشت. در بازار پشت خطی سکه نیز قیمت در کانال ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی در جا می زد. این نشانه ها روز پر رونفی را برای بازیگران سکه نوید نمی دهد.

شکنندگی اونس طلا

طلای جهانی هم چنان شکننده عمل می کند و رمق خاصی برای افزایش قیمت نشان نمی دهد دیروز نیز ارزش طلای جهانی به محدوده هزار و ۷۱۰ دلاری سقوط کرد. نزول ادامه دار قیمت طلا، سکه را تحت فشار زیاد خاصی برای شکست محدوده حمایتی ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار داده است. با وجود چنین فشاری، سکه به سختی در روزهای اخیر حمایت یاد شده را برای خود حفظ کرده است.

مقاومت سکه با وجود حباب زیاد

سکه در حالی به زیر ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افت نمی کند که ارزش ذاتی این فلز گران بها به کانال ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی سقوط کرده است. برخی فعالان باور دارند، روز پنج شنبه با توجه به فشار اونس، سکه سرانجام نزولی خواهد شد؛ ولی عده زیادی از معامله گران این بازار معتقدند که فلز گران بهای داخلی در روز پنج شنبه نیز در دامنه مجاز این روزها حرکت خواهد کرد. سکه در روزهای اخیر نه توان شکست سطح ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را داشته است و نه اجازه نزول به زیر ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیدا کرده است. برخی بازیگران سکه باور دارند، اگر اونس طلا امروز صعودی نشود، دلار برای حمایت از سکه بلند خواهد شد.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها