|
کدخبر: 157335

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار (۹۹/۱۲/۱۲)

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۷۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان است.

اقتصاد آخرین قیمت طلا و سکه در بازار (۹۹/۱۲/۱۲)

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۷۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۴۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با کاهش همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال ۱۲ میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر