|
کدخبر: 155793

آخرین قیمت طلا و سکه اعلام شد (۹۹/۱۲/۰۵)

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۷۳۰ تومان است.

اقتصاد آخرین قیمت طلا و سکه اعلام شد (۹۹/۱۲/۰۵)

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۸۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۸۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۲۹ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با نوسان جزئی همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال ۱۲ میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

بروز رسانی: سه‌شنبه 5 اسفند ساعت 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 82  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 429  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 800  هزار

انس طلا(دلار)

1810.6

بروز رسانی: ‌سه‌شنبه 5 اسفند ساعت 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  10 میلیون و 800 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 150 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 350 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 100  هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 400 هزار

منبع: تسنیم

ارسال نظر