|
کدخبر: 153983

خبر مهم درباره صندوق ‌های بازنشستگی

بابایی کارنامی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از تصویب پنج ماده از طرح نقل‌وانتقال سوابق یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی خبر داد.

اقتصاد خبر مهم درباره صندوق ‌های بازنشستگی

علی بابایی کارنامی، در بیان دستورکار نشست امروز (یکشنبه ۲۶بهمن ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح نقل و انتقال سوابق یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کلیات این طرح در نشست هفته گذشته کمیسیون اجتماعی به تصویب رسیده بود و امروز هم ۵ ماده از آن بررسی شده و به تصویب رسید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ادامه بررسی این طرح به نشست روز سه‌شنبه هفته آینده موکول شد تا در کارگروهی که بدین منظور تشکیل شده مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن در قالب گزارش در نشست فوق‌الذکر ارائه شده و پیرامون آن تصمیم‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: مسئولانی از بیمه‌های کشور اعم از تامین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق بیمه بازنشستگی کشوری، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

 

منبع: خانه ملت
  • کارشناس سیاسی ارسالی در

    طرح یکسان سازی حقوق بازنشستگان باید هر چ ه زودتر سامان بگیرد زیرا این قشر بازنشست ه هزینه های جاری زندگیشان بیشتر از شاغلی ن نباشد کمتر نیست چرا باید دراین اواخر ع مر این مشکلات معیشتی را داشته باشند براز نده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرم اگه حقوق بازنشسته های تامین اجتم اعی افزایش پیدا نکنه، یه کاری دست دولت م ی دند

  • ناشناس ارسالی در

    یا یلی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها