|
کدخبر: 153668

قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد (۹۹/۱۱/۲۵)

در معاملات امروز (شنبه) بازار ارز، قیمت دلار در کانال ۲۶ هزار تومانی و قیمت یورو در محدوده ۳۱ هزار تومان قرار گرفتند.

اقتصاد 
قیمت دلار در بازارهای مختلف اعلام شد (۹۹/۱۱/۲۵)

در معاملات روز ‌شنبه بازار ارز قیمت دلار به کانال ۲۶ وارد شد و قیمت یورو نیز رشد ۵۰۰ تومانی داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح ‌شنبه ابتدا با افزایش ۵۸۱ تومانی نسبت به روز پنج‌شنبه، ۲۵ هزار و ۵۵۷ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۴۱۰ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ابتدا ۵۸۶ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۸۱۲ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۲۵ هزار و ۶۶۴ تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا با افزایش ۷۳۸ تومانی ۳۰ هزار و ۳۸۷ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۲۵۰ تومانی ۳۰ هزار و ۱۳۶ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۷۴۹ تومان افزایش یافت و ۳۰ هزار و ۶۹۱ تومان ثبت شد و سپس در نیمه روز ۳۰ هزار و ۴۳۸ تومان اعلام شد.

قیمت ارز‌های صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی صبح امروز ۲۸۰ تومان نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه افزایش یافت و ۲۴هزار و ۹۸۰ تومان ثبت شد. قیمت یورو صرافی ملی نیز صبح امروز با افزایش ۳۲۰ تومانی نسبت به روز پنجشنبه به ۳۰ هزار و ۲۷۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح ‌‌‌‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز پنجشنبه ۴۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان شد سپس در نیمه رو به ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش یافت. قیمت یورو نیز با رشد ۵۰۰ تومانی نسبت به روز پنجشنبه ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار هرات در معاملات امروز نسبت به روز پنجشنبه ۶۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در محدوده ۷ هزار و ۲۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز ‌‌پنجشنبه ۸۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها