|
کدخبر: 153514

روزهای خوش بازارهای مالی در راه است؟

در هفته‌ای که گذشت همه‌ بازارها رشد کردند اما سکه با افزایش قیمت ۱٫۳ میلیون تومانی بیشترین افزایش قیمت را از آن خود کرد. سکه در آستانه ورود دوباره به کانال ۱۲ میلیون تومان قرار دارد.

اقتصاد روزهای خوش بازارهای مالی در راه است؟

در هفته‌ای که سپری شد همه‌ بازارها رشد کردند و سکه با رشد بیش از ۱۲ درصدی پربازده‌ترین بازار است.

سکه

در هفته سوم بهمن قیمت سکه ۱۰ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان بود اما در این هفته با رشد قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی بیشترین رشد را نسبت به دیگر بازارها به ثبت رساند.

طبق داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا سکه و ارز، قیمت سکه با رشد ۱۲٫۲ درصدی در این هفته به نرخ ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و در آستانه برگشت دوباره به کانال ۱۲ میلیون تومان قرار دارد.

طلا

پس از سکه، طلا بیشترین بازدهی را دارد. قیمت طلا در این هفته ۹۰ هزار تومان معادل ۸٫۴ درصد افزایش یافت و به نرخ یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان رسیده است.

در هفته گذشته این فلز ارزشمند روی نرخ یک میلیون و ۷۴ هزار تومان بسته شد.

دلار

دلار صرافی ملی در هفته‌ای که گذشت ۹۵۰ تومان افزایش یافت و بازدهی چهار درصدی را به ثبت رساند. قیمت دلار در هفته گذشته ۲۳ هزار و ۷۵۰ هزار تومان بود در این هفته روی نرخ ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان بسته شد

بورس

شاخص کل بازار سرمایه این هفته را با رشد ۳٫۵ درصدی به پایان رساند. این شاخص در هفته گذشته روی سطح یک میلیون و ۱۷۳ هزار واحدی قرار داشت اما در این هفته با رشد ۴۱ هزار واحدی روی سطح یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحدی بسته شد.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر