|
کدخبر: 152039

نگاهی به روند تغییرات نرخ دلار

بررسی میانگین نرخ دلار در پاییز امسال بیانگر این است که نرخ فروش این ارز در بازار نسبت به تابستان امسال تقریبا ۲۳ درصد افزایش یافته است.

اقتصاد نگاهی به روند تغییرات نرخ دلار

بانک مرکزی در گزارشی نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی و بازار آزاد در پاییز امسال را اعلام کرده که طبق آن در مهر ماه دلار در بازار بین بانکی معادل ۴۲۰۰ تومان فروخته می‌شد و در همین ماه این نوع ارز در بازار آزاد به نرخ ۲۹ هزار و ۲۴۳ تومان فروخته شده است.

علاوه براین، در آبان امسال نیز نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی و بازار آزاد به ترتیب معادل ۴۲۰۰ و ۲۶ هزار و ۹۳۲ تومان بوده است.

همچنین، طبق این گزارش دلار در آذر ماه در بازار بین بانکی معادل ۴۲۰۰ تومان و در بازار آزاد به نرخ ۲۵ هزار و ۵۱۳ تومان فروخته شده است.

بنابراین، دلار در بازار بین بانکی با نرخ ۴۲۰۰ تومان و در بازار آزاد با میانگین نرخ ۲۷ هزار و ۲۲۹ تومان در پاییز امسال معامله شده است.

از آنجا که در تابستان امسال نرخ فروش دلار در بازار بین بانکی ۴۲۰۰ تومان و در بازار آزاد نیز به طور متوسط ۲۲ هزار و ۶۳۲ تومان بوده است، در مقایسه با پاییز امسال در بازار آزاد تقریبا با ۲۳ درصد رشد مواجه شده است.

علاوه براین، در این مدت نرخ این ارز در بازار بین بانکی نیز نسبت به تابستان امسال تغییری نکرده و ثابت مانده است.

همچنین، نرخ فروش دلار در مهرماه فصل پاییز بیشترین نرخ نسبت به ماه‌های دیگر این فصل را به خود دیده است.

 

 

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    جوک می گویندباامثال نجوالاشیدایی وخاوری وبابک زنجانی والتماس به صادرکننده برای ا رزدیگردلار۴۲۰۰ تومانی باقی نمانده یکی از دلایل گرانی دلاردسبردبعضی ازشرکتهاوبانکی هابه بازاروفروختن آن دربازارآزادویاهزینه کردن درمعاملات ملک وسرمایه گذاری درخارج بوداگردلارهای نفتی قدیمی درتولیدسرمایه گذاری می شدالان بورسبزپوش بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها