|
کدخبر: 151832

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار در بازار (۹۹/۱۱/۱۵)

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۹۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۱۵۰ تومان است.

اقتصاد آخرین قیمت طلا، سکه و دلار در بازار (۹۹/۱۱/۱۵)

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۹۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۱۵۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۹۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۶۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با کاهش جزئی همراه شده است؛ از جمله دلایل نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۴ هزار و ۱۵۰ تومان، قیمت یورو ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۶۲۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۳ هزار و ۸۲۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۳ هزار و ۳۷۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر