|
کدخبر: 146014

سیگنال هایی جدید و تاثیر گذار به بازار دلار

دیروز عبور دلار از مرز ۲۶ هزار تومانی، اتفاقی بود که برای اولین بار پس از سه هفته در بازار ارز رخ داد. روز سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۲۰۰ تومان رشد کرد و به بهای ۲۶هزار و ۵۰ تومان رسید.

اقتصاد سیگنال هایی جدید و تاثیر گذار به بازار دلار

دیروز عبور دلار از مرز ۲۶ هزار تومانی، اتفاقی بود که برای اولین بار پس از سه هفته در بازار ارز رخ داد. روز سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۲۰۰ تومان رشد کرد و به بهای ۲۶هزار و ۵۰ تومان رسید. اما آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی برای بازار ارز امروز است؟

ـ خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی از قول یک مقام وزارت امور خارجه این کشور گزارش داد: تهران و سئول در حال مذاکره در مورد استفاده از پول‌های مسدود شده ایران در بانک‌های کره‌ای برای خرید واکسن کرونا هستند.

ـ دبیر کمیته ملی اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات فرآیندهای فاز اول مطالعه بالینی واکسن کرونا، گفت: از روز گذشته تا امروز چهار نفر دیگر از داوطلبان شرکت در فاز اول مطالعه بالینی واکسن کرونا در کشور واکسن را دریافت کرده و وارد مطالعه می‌شوند.

ـ وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سه‌شنبه یک فرد و ۱۶ شرکت را به فهرست «اتباع و افراد خاص تحریم شده» این وزارتخانه اضافه کرده است.

ـ رئیس کل بانک مرکزی گفت: پیش‌پرداخت توافقی برای خرید ۱۶.۸ میلیون دوز واکسن کوواکس به حساب کارگزار سازمان بهداشت جهانی واریز شد.

آیا ممکن است تنها خبر حاوی نااطمینانی یعنی تحریم ایران، بر دیگر سیگنال‌ها غلبه کند؟

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها