|
کدخبر: 140704

خبر مهم درباره سقوط دلار

قیمت دلار در بازار آزاد با حدود ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته وارد مرز ۲۶هزار تومان شد؛ این درحالی است که تقاضا برای خرید همچنان در سطح بسیار پایینی قرار دارد.

اقتصاد خبر مهم درباره سقوط دلار

بنابر اظهارات یک منبع آگاه، صرافی‌ها همچنان تمایلی به خرید ارز ندارند و با وجود اینکه عرضه کافی در بازار صورت گرفته، اما تصور کاهش نرخ و زمزمه افت دوباره قیمت دلار ناشی از احتمال بهبود روابط ایران و امریکا و انجام مذاکره بین دو کشور در آینده نزدیک، مانع از قبول ریسک خرید و فروش در بین معامله‌گران شده است.

در این میان دو روز پیش رئیس کل بانک مرکزی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد که شرایط بازار ارز خوب بوده و در مسیر بهتر شدن قرار دارد؛ این وعده یکی از سیگنال‌های مثبتی است که می‌تواند در توقف رشد نرخ ارز اثر گذاشته و حتی باعث کاهش قیمت دلار در روزهای آتی شود.

دلار امروز در صرافی‌ملی با قیمت ۲۵۶۸۰تومان در سایر صرافی‌ها ۲۵۶۸۶تومان و در بازار آزاد ۲۶۲۵۰تومان آغاز به کار کرد که البته نرخ صرافی‌ملی دوباره با ۳۰۰تومان افزایش به ۲۵۹۸۰تومان رسید.

به این ترتیب نرخ دلار در صرافی‌ملی نسبت به روز گذشته حدود ۴۰۰تومان، در صرافی‌های رسمی تقریبا ۱۰۰تومان و در بازار آزاد ۳۰۰تومان افزایش یافته است؛ البته این تغییر قیمت نسبت به نوسانات هفته‌های گذشته چندان چشمگیر نیست و آنطور که برخی از صرافان اظهار کرده‌اند، ناشی از تمایل سفته‌بازان برای فروش ارز‌هایشان در نرخ‌های بالاتر بوده و عامل دیگری در این افزایش نقشی نداشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    تا به حال گند مملکت و مسعولان فاسد در نی ومده بود یه خوبی که داره تا ابد دیگه هی چ کس نفرین به دشمن نمیکنه چون تو داخل او نقدر دشمن کثیف هست که فرصت به دشمن خارجی نمیشه .

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت خدابرپدرومادرحسن فریدون

  • ناشناس ارسالی در

    سلام.تابه ریال درقبال ارزهای خارجی ودلار اهمیت داده نشودودلارهمچنان درراس وقیمت ب الابماندوضعیت گرانی کالاوخدمات پایدارودو لت بایدکاری کندکه ارزش ریال رادرمبادلات دلاری حفظ کندتااقتصاددچارچالش نشوددرکجای دنیاآپارتمان متری ۸۰ میلیون.سایناوپراید ۱۰۰ و۱۲۰ میلیون ویک سکه طلا۱۲ میلیون است این یعنی زنگ خطربرای ارزش پول ملی وریال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها