|
کدخبر: 139844

منتظر افزایش قیمت طلا در هفته جاری باشید

به عقیده تحلیلگران تکینکال اونس فردا با بازگشایی بازار جهانی در صدد پس گرفتن سطح ۱۸۵۰ دلار که زمانی کف حمایتی مقاومی برای آن بود، برخواهد آمد و اگر بتواند آن را به‌دست آورد، شانس برای رسیدن به ۱۹۲۵ دلار خواهد داشت. البته به‌دست آوردن آن دشوار خواهد بود و طی هفته گذشته هم اونس دو بار این سطح را آزمود. طلای جهانی هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و هفته را در سطح ۱۸۳۷ دلار به پایان برد.

اقتصاد منتظر افزایش قیمت طلا در هفته جاری باشید

محرک‌های صعودی هفته جاری تضعیف شاخص دلار، امیدواری به تصویب بسته‌های محرک مالی و رکوردهای جدید ابتلا به کرونا عنوان می‌شود. اگر بسته محرک امریکا تصویب شود لمس سطح ۲ هزار دلار تا پایان سال میلادی دور از انتظار نخواهد بود. برخی نیز نرخ بهره‌های حقیقی منفی را عامل تداوم صعود طلا مطرح می‌کنند. در سوی مقابل البته برخی، پیشرفت واکسن‌های کرونا را سدی در برابر صعود بیشتر اونس می‌دانند.

در نظرسنجی هفتگی کیتکو نیز از ۱۴ تحلیلگر وال‌استریت، ۱۰ نفر روند هفته آینده را صعود، یک نفر نزولی و ۳ نفر خنثی پیش‌بینی کردند. مهم‌ترین رویدادهای هفته جاری برای فلز زرد اما نشست‌های بانک مرکزی اروپا و اتحادیه اروپا خواهد بود که می‌تواند سرنوشت یک محرک مالی جدید، نرخ بهره اروپا و همچنین برگزیت را تعیین کند.

منبع: بورسان
  • محسن رجبی ارسالی در

    منتظر باش! طلا خریدی منتظری بازم گرون شه سود کنی ؟ به اطلاع جنابعالی ( منبع انتش ار خبر ) میرسونم طلا بزودی سقوط میکنه و حداکثر تا سه یا چهار ماه دیگه به گرمی هف تصد هزار تومن میرسه اینم یه خبر از یه مط لع برای شما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها