|
کدخبر: 134974

کاهش دسته جمعی قیمت در بازارها / طلا، سکه و دلار ارزان شد

در حالی که روز گذشته در گزارش‌هایی کاهش قیمت در دو بازار طلا و ارز پیش‌بینی شده بود امروز بازارها طبق انتظار عمل کردند و قیمت دلار به کانال ۲۵ هزار تومان برگشت. قیمت سکه نیز در آستانه ورود به کانال ۱۱ میلیون تومانی است.

تا ساعت حوالی ۱۵ امروز ۲۵ آبان ماه قیمت دلار صرافی ملی ۲۶۱۳۰ تومان بوده که نسبت به دیروز تومان ۲.۳ درصد کاهش داشته است. نرخ صرافی ملی دیروز  ۲۶۷۵۰ تومان بود.

قیمت دلار در بازار نیز ۳.۸ درصد افت کرد.

دلار در بازار آزاد امروز در حالی ۲۵۹۰۰ تومان توسط برخی فعالان بازار گزارش شده که این نرخ در روز ‌شنبه ۲۶۹۵۰ تومان گزارش شده بود.

در همین حال امروز قیمت طلا نیز ۳.۲ درصد کاهش داشته است. طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت هر گرم طلا در امروز تا ساعت حوالی ۱۵ یک میلیون و ۱۶۵ هزار تومان بود. این نرخ در روز شنبه یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان بود.

قیمت سکه تمام طرح جدید نیز امروز در حالی ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گزارش شده که این نرخ در روز شنبه ۱۲ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان بود. بدین ترتیب افت ۴.۱ درصدی در کارنامه امروز قیمت سکه ثبت شده است.

اما امروز شاخص کل بورس صعودی ماند و ۰.۷ درصد افزایش یافت.

 

 

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    ارز و سکه هم ارزان بشه ارزاق ارزان نمیشود بک کیلو پیته ۲۸۰-۳۳۰ تومان گوشت..،.و الی اخر گرانی با مردم چه می کند طبقه متوسط را نابود‌کردید و

  • ناشناس ارسالی در

    همتی داره خون مردما تو شیشه میکنه و خود بایدن اعتراف کرده که دولت ایران تحریمها را بهانه کرده چرا هیچی ارزان نمیشه چرا ط لا و دلار تو ایران هیچی ارزان نمیشه چون منافع سخصی داره برا همتی و دور و بریهاش

ارسال نظر