|
کدخبر: 132734

وضعیت عجیب در بازار تهران / ریزش شدید قیمت سکه و طلا

تا ساعت ۱۴ امروز، پنجشنبه ۱۵ آبان ماه ۹۹ قیمت سکه تمام طرح جدید بیش از دو میلیون و ۱۹۱ هزار تومان نسبت به قیمت دیروز ارزان شد و به ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. کاهش ۱۴٫۵ درصدی قیمت سکه طی یک روز در سال‌های اخیر بی‌سابقه است.

اقتصاد وضعیت عجیب در بازار تهران / ریزش شدید قیمت سکه و طلا

تا ساعت ۱۴ امروز قیمت طلا نیز کاهش قیمت قابل توجهی داشته است.

هر گرم طلا امروز یک میلیون و ۲۱۴ هزار تومان بود که نسبت به قیمت دیروز ۸۸ هزار تومان معادل حدود ۷ درصد ارزان شده است. دیروز هر گرم طلا یک میلیون و ۳۰۲ هزار تومان بود.

هر سکه تمام طرح جدید امروز ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بود که نسبت به قیمت دیروز دو میلیون و ۱۹۱ هزار تومان معادل ۱۴.۵ درصد ارزان شده است. دیروز هر سکه تمام طرح جدید ۱۵ میلیون و ۴۱ هزار تومان بود.

هر سکه تمام طرح قدیم امروز ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که نسبت به قیمت دیروز یک میلیون و ۱۹۸ هزار تومان معادل حدود ۹ درصد ارزان شده است. دیروز هر سکه تمام طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان بود.

هر نیم سکه هم امروز هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود که نسبت به قیمت دیروز ۸۰۰ هزار تومان معادل ۱۰ درصد ارزان شده است. دیروز هر نیم سکه هشت میلیون تومان بود.

هر ربع سکه نیز امروز پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود که نسبت به قیمت دیروز ۶۰۰ هزار تومان معادل ۱۰.۵ درصد ارزان شده است. دیروز هر ربع سکه پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها