|
کدخبر: 126643

پچ پچ معامله گران درباره سقوط قیمت دلار!

دلار از دیروز روند کاهشی را آغاز کرده و پیگیری‌ها از بازار ارز حاکی از آن است که میان معامله‌گران زمزمه‌هایی در رابطه با احتمال ادامه یافتن این سقوط وجود دارد.

نخستین قیمت دلارصافی ملی روز یک‌شنبه ۲۷هزار و ۹۸۰ بود. اما در کمتر از پنج ساعت با چهار مرتبه کاهش به ترتیب ۱۰۰، ۱۰۰، ۳۰ و ۳۰۰تومانی به ۲۷هزار و ۲۵۰تومان برای فروش رسید.

در بازار آزاد نیز در ساعات اولیه نرخ ارز ۲۹تومان بود اما طی چند ساعت با کاهش بیش از هزار تومانی، این قیمت به ۲۷هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

در این میان بازار متشکل ارزی کمترین کاهش نرخ را تجربه کرد. در این بازار دلار روز را با قیمت ۲۷هزار و ۹۷۷ تومان آغاز کرد و در حال حضر آخرین ترخ اعلام شده در این بازار ۲۷هزار و ۹۰۰ تومان بوده است.

پیگیری‌های از بازار ارز حاکی از آن است که میان معامله‌گران زمزمه‌هایی در رابطه با احتمال ادامه یافتن این سقوط وجود دارد.

حتی برخی فعالان ادعا می‌کنند به احتمال زیاد در چند روز اخیرشاهد ریزشی چندهزارتومانی خواهیم بود. کامبیز افسری کارشناس بازار ارز نیز این ادعای فعالان را تایید و تاکید می‌کند که پس از رشد شارپی ارز در هفته‌های اخیر کمی کاهش قیمت قابل پیش‌بینی بود.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    ما ملت ایران امیدواریم ریزشد دلارادامه د ارباشد ولحظه ای نباشد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها