|
کدخبر: 126460

یارانه جدید دولت از کِی واریز می‌شود؟

طبق اظهارات پیشین مجلسی‌ها قرار بود نخستین نوبت یارانه خرید کالا در مهر ماه پرداخت شود اما به گفته سخنگوی کمیسیون برنامه‌وبودجه واریز این یارانه در ماه جاری انجام نمی‌شود، نخستین نوبت از این یارانه کی پرداخت می‌شود؟

اقتصاد یارانه جدید دولت از کِی واریز می‌شود؟

سخنگوی کمیسیون برنامه‌وبودجه در خصوص نخستین نوبت پرداخت این یارانه گفت: کلیات این طرح تصویب شده، پرداخت یارانه خرید کالا به ۶۰ میلیون نفر لازم‌الاجراست اما این روزها نمایندگان در حوزه انتخابیه هستند و تصویب جزییات آن به جلسه بعدی مجلس موکول شده است.

وی افزود: پرداخت این یارانه در شش مرتبه تصویب شده اما با توجه به این که جلسه بعدی در روز ۲۷ مهر ماه برگزار می‌شود این یارانه در مهر ماه پرداخت نمی‌شود، چون طرح پس از تصویب نهایی باید به شورای نگهبان برود و تا پایان اسفند لازم‌الاجراست که پیش‌بینی می‌کنیم در شش مرتبه پرداخت شود.

براساس این طرح قرار است یارانه خرید کالاهای اساسی تا سقف پنج نفر پرداخت شود اما مبلغ آن برای گروه‌های مختلف متفاوت است، ۲۰ میلیون از جمعیت کشور که اغلب افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی یعنی بهزیستی و تامین اجتماعی هستند مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر تا سقف ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

برای گروه دوم نیز که شامل ۴۰ میلیون نفر دیگر از جمعیت کشور است مبلغ ۶۰ هزار تومان به ازای هر نفر تا سقف ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

 

 

منبع: تجارت نیوز
  • عابدی ارسالی در

    خداوکیلی بدرد نخورترین خبرها رو اینجا می شه دید دروغ وعده وعید الکی و ...

  • ناشناس ارسالی در

    همین امثال شماها هستید که باوعده هایی چو ن گرفتن یارانه خام شده اید ومملکت را به فنا بردید

  • امیر مظلومی ارسالی در

    سلام . هشت ماه هست برای گرفتن یارانه معی شتی به هر جایی که لازمه میرم و همش میگن صبر کن ماه دیگه . خوبه اسمش معیشتی هست ا گه یارانه اول پاییز بود چند قرن باید صبر میکردم و جواب میگرفتم قرن بعدی رسیدگی م یشه. به کی باید گفت ؟ چیزی که وجود ندارد گوش شنواس

  • ناشنااس ارسالی در

    ای وای برما .چقدر خار ذلیل شدیم که یه تی که نون هر چند وقت یبار جلوی ما میندازن ا ونم با منت بیخبر ازاینکه سفرهای بعضیهاش وون همون تکه نون رو به حیونهاشون میدن . .واقعا شک دارم خدایی وجود داشته ..

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام وعرض خسته نباشید وخدا قوت ببخشید من که بنده از بندگان خدایم از سال گذشته ضربه مغزی شد وبه چشمام ضربه خورده وسواد کافی ندارم وحالیم مچ پا شکسته ونمیتونم سر کار برم باید چکار بکنم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها