|
کدخبر: 125789

شامپو نایاب شد؟

رئیس انجمن صنایع شوینده می‌گوید: تولیدکنندگان شامپو با مشکل تامین ظروف مواجه هستند. تولید شامپو کاهش نیافته است. فعلا تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای شامپو دارند.

اقتصاد شامپو نایاب شد؟

لطف‌الله ستاره، رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف یک انبار بزرگ با موجودی یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد شامپوی تاریخ مصرف گذشته خارجی خبر داده است. آیا با افزایش نرخ دلار و کمبود پت، تولید شامپو کاهش یافته است؟

در همین راستا رئیس انجمن صنایع شوینده درباره وضعیت تولید شامپو گفت: هر چند که تولیدکنندگان شامپو با افزایش قیمت دلار و مواد اولیه پتروشیمی رو به رو هستند اما تولید شامپو کاهش نیافته است. فعلا تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای شامپو دارند.

بختیار علم بیگی افزود: تولیدکنندگان شامپو هم با مشکل تامین ظروف مواجه هستند. با سازمان‌های مختلف برای افزایش قیمت شامپو در حال رایزنی هستیم اما به دلیل اینکه قیمت دلار روزانه و قیمت مواد پتروشیمی‌ نیز هر هفته در حال افزایش است نمی‌توانیم رقم ثابتی را برای شامپوها اعمال کنیم. منتظریم ببینیم گرانی‌ها تا کجا ادامه دارد و بعد قیمت شامپو را افزایش خواهیم داد.

او اظهار کرد: اکنون چند محموله کالای بهداشتی و آرایشی پیدا شده که بیشتر این شامپوها خارجی است. امیدواریم با جمع‌بندی با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بتوانیم جلوی زیان تولیدکنندگان شوینده‌ها را بگیریم.

 

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    زن جندا مردم میخایند تحریک کنینند کس زی اد دیگه نمیخرد تولید مازاد شده

ارسال نظر