|
کدخبر: 121153

جوانان وام یک میلیاردی می گیرند + جزییات

مراسم انعقاد تفاهمنامه ۳۰۰ میلیارد تومانی مسکن کارگری و تفاهمنامه ۲۰۰ میلیارد تومانی توسعه بازار و ۲۰۰ میلیارد تومانی جوانان با صندوق کارآفرینی امید و تفاهمنامه ۲۰ درصد تخفیف بیمه کارفرما با معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی و مراسم تفاهمنامه تعاونی توسعه روستایی با حضور آقایان کبیری معاون محترم امور تعاون، منصوری معاون معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدیان مدیرعامل بانک توسعه‌ تعاون و نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.

اقتصاد جوانان وام یک میلیاردی می گیرند + جزییات

معاون تعاون وزارت کار در این مراسم، گفت: امیدواریم این تفاهمنامه بتواند به تشکیل تعاونی‌ها سرعت ببخشد. بخش تعاون در ۲ سال گذشته بر اشتغال زنان و جوانان تمرکز داشت. امروز تفاهمنامه‌ای با بسیج سازندگی عقد خواهد شد که این امکان را فراهم می‌کند تا بنگاه‌های جدید توسط افرادی مستعد راه‌اندازی شود. بنابراین منابع تا سقف یک میلیارد تومان در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

وام ودیعه مسکن

وی افزود: امروز ایران از رکود اقتصادی رنج می‌برد. کمک نهادها می‌تواند بخش از این آثار منفی را مرتفع کند. اگر بستر مناسبی فراهم شود سرمایه‌های مردم به بخش تولید کشانده می‌شود. سرمایه خرد به جای آنکه به بازار طلا و ارز بروند و تبعات تورمی برای کشور داشته باشند، به تولید کشانده می‌شوند.

کبیری در پایان اشاره کرد: اینگونه تاب آوری کشور در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بیشتر می‌شود.

منبع: خانه فوتبال

ارسال نظر