|
کدخبر: 119198

چه خبر از وام ودیعه مسکن؟ / متقاضیان بخوانند

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان "حدود ۵۰ هزار پرونده مستأجران در کارتابل بانک‌هاست" از اضافه شدن گروه‌های جدید به واجدان شرایط دریافت وام ودیعه خبر داد.

راه و مسکن چه خبر از وام ودیعه مسکن؟ / متقاضیان بخوانند

محمود محمودزاده در خصوص جدیدترین وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران اظهار کرد: بر اساس مصوبه پس از ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن امتیاز بندی شدند و به‌عنوان نمونه مستأجر کارگر دارای ۳ فرزند و تحت پوشش نهادهای حمایتی بالاترین امتیاز را دارد.

وی با بیان این‌که برخی متقاضیان دو امتیاز ویک امتیاز دارند، افزود: امتیازبندی متقاضیان وام ودیعه انجام شده و تاکنون وام ۱۳۰ پرونده پرداخت شده است.

وی با تاکید بر این‌که هیچ مشکلی در فرآیند دریافت وام ودیعه برای مستأجران وجود ندارد و سرعت اجرای این برنامه مناسب است، تصریح کرد: هفته جاری گروه‌های جدید مشمول دریافت وام ودیعه مسکن خواهند شد که اطلاع‌رسانی‌‌های لازم در این‌باره انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که پرونده بیش از ۲۰۰ هزار متقاضی وام ودیعه مسکن آماده ارسال به سیستم بانکی است که به زودی این کار را انجام خواهیم داد، گفت: مطابق مصوبه مستأجران به صورت گروه، گروه به بانک معرفی می‌شوند.

محمودزاده با اشاره به این‌که پرونده حدود ۵۰ هزار نفر در کارتابل بانک‌هاست، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در این مرحله به حدود ۷۰۰ هزار مستأجر وام‌های ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومانی ودیعه پرداخت شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها