|
کدخبر: 120606

۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۶/۱۶)

بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) مثبت شد و در این گزارش ۱۰ اخبار مهم بورسی گردآوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی (۹۹/۰۶/۱۶)

پیش بینی بورس تا انتخابات ۱۴۰۰

مدرس و تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به نوسانات اخیر در بورس، گفت: نوسانات سیاسی می‌تواند به وضعیت اقتصادی و بازار سرمایه نیز دامن بزند. بنابراین سرمایه‌گذاران باید اطلاعات دقیق از این موضوع داشته باشد.

حمایت از بورس ادامه دارد؟

روز گذشته و در ادامه جلسات بورس تهران با مدیران ارشد حقوقی مدیرعامل بورس تهران از نتایج این جلسات خبرهای خوشی به سهامداران داد.

خبری ویژه برای بورس بازان

در حالی که روز گذشته (شنبه) با حمایت از برخی نمادهای شاخص‌ساز بزرگ، شاخص بازار سهام مثبت باقی ماند برای امروز به نظر می‌رسد این وضعیت کمی پررنگ‌تر شود و بقیه نمادها نیز قرار است مورد حمایت قرار بگیرند.

باید مراقب حقوقی های بورس بود

از نظر فعالان بازار سرمایه، حمایت حقوقی‌ها از بورس که به نقل محافل این روزهای ارکان بازار تبدیل شده، از راهکارهای نجات بازار از وضعیت اصلاح و ریزش است که تداوم آن می‌تواند دوباره بورس را به روزهای اوج خود بازگرداند.

عرضه اولیه جدید بورسی در راه است

تعداد ۱۶میلیون سهم شرکت کیا الکترود شرق، سه‌‌‌شنبه این هفته با نماد معاملاتی "کیا" در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

پیش بینی جدید درباره روند بورس

تحلیلگر قدیمی بازار سرمایه با پیش‌بینی روند صعودی میان مدت و بلندمدت برای بورس، رمز سود بردن از این بازار را ایجاد چشم‌انداز بلندمدت برای سهامداران عنوان کرد.

قرمزترین صف های فروش سهام بورسی (۹۹/۰۶/۱۶)

در ساعت ۱۰و ۱۵ از معاملات امروز بورس تهران جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود سه هزار میلیارد تومان می‌رسد.

سهام بورسی با بیشترین افزایش قیمت را بشناسید (۹۹/۰۶/۱۶)

شاخص کل بورس تهران امروز (یکشنبه) روندی صعودی داشت و در این گزارش اسامی سهامی که بیشترین افزایش و کاهش قیمت داشتند جمع آوری شده است.

 

عرضه های اولیه برای بورس مفید است؟

همزمان با موج ریزشی که در بازار سرمایه کشور به راه افتاده است، برخی صاحب ‌نظران اقتصادی از ضرورت‌ افزایش عرضه اولیه سخن می‌گویند و در نقطه مقابل دیگر کارشناسان، عرضه اولیه با حجم‌های ناچیزی را که طی چند وقت اخیر به جامعه سهامداری کشور اختصاص پیدا کرده است، مناسب ارزیابی نمی‌کنند.

بازیگران بورس چه سهامی خریدند؟

روز شنبه با وجود افت قیمت ۷۷ درصد از سهام بورسی اما شاخص کل جامه‌ای سبز به تن کرد. در این میان نگاهی به عملکرد بازیگران سهام نشان داد هرچند در کلیت بازار، حقیقی‌ها در مقام فروشنده ظاهر شدند، اما سهام‌ شاخص‌ساز با خالص خرید مثبت این گروه از معامله‌گران همراه شدند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها