|
کدخبر: 119871

۱۰ خبر مهم بورسی امروز (۹۹/۰۶/۱۲)

بورس تهران هفته را با روندی نزولی به پایان رساند و در این خبر ۱۰ اخبار مهم بورسی در جریان معاملات امروز (چهارشنبه) گردآوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی امروز (۹۹/۰۶/۱۲)

عرضه اولیه جدید بورسی کشف قیمت شد

در جریان عرضه اولیه تعداد ۴۵۰میلیون سهم شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس، هر سهم این شرکت ۱۸۵۰ تومان کشف قمیت شد.

بورس بازان این خبر مهم را بخوانند

رئیس سازمان بورس، گفت: نخستین درخواست برای تاسیس شرکت سهامی عام پروژه محور به سازمان ارسال شد.

نمادهای تاثیرگذار بر بورس را بشناسید + عکس

در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، شاخص کل بازار با ریزش سه درصدی به کانال یک میلیون و ۶۳۱ هزار واحد رسید. ارزش معاملات خرد امروز بازار ۷۳۳۰ میلیارد تومان بود.

خبری مهم برای فروشندگان سهام عدالت

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، گفت: پول حاصل از فروش سهام عدالت با قیمت روزی که سهام معامله شده‌است، به حساب فروشندگان سهام عدالت واریز می‌شود. کاهش قیمت سهام عدالت، چند روز پس از انجام معامله و سفارش‌گذاری نمی‌تواند بر قیمت روز معامله اثرگذار باشد.

هفته تلخ بورس تمام شد

​شاخص کل بورس در روز سه شنبه ۱۱ شهریور و در پایان معاملات روز با رشد منفی ۵۲ هزار و ۹۰۵ واحدی همراه شد و به ۱ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۸۸۱ واحد رسید.

سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت (۹۹/۰۶/۱۲)

شاخص بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) منفی شد و در این گزارش اسامی سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت گردآوری شده است.

خطر در کمین بورس؟

یک کارشناس بازار سرمایه، گفت: تصمیماتی که جدیدا برای بهبود روند بازار اتخاذ شده نشان می‌دهد که سیاست کلی دولت در کشور حمایت از بورس است و به دنبال خروج نقدینگی از این بازار و سلب اعتماد سهامداران برای ادامه سرمایه‌گذاری در این بازار نیست و در وضعیت فعلی خطری معاملات بازار را تهدید نمی‌کند.

علاج درد فعلی بورس چیست؟

کارشناس بازار سرمایه صف‌های فروش موجود در بورس را حاصل ترس از آینده بازار برای افراد تازه وارد می‌داند و بازگشت اطمینان از حمایت دولت را بهترین راهکار برای ایجاد ثبات در این بازار معرف می‌کند.

بورس در مرز حیاتی

دلار دیروز به روندی که بازارساز طی کرد، توجهی نشان نداد و در معاملات پشت خطی تا ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان نیز پیش رفت. از طرفی بورس تهران امروز با ریزش شدید در یک ساعت اول، به سطحی رسید که یکبار در آن با حمایت خوبی همراه شده بود.

بورس در پاییز درخشان خواهد بود؟

بازار سرمایه با وجود حمایت‌های گاه و بیگاه دولت همچنان بر مدار نزول در حرکت است و اگرچه سرعت نزول آن کمی کاهش یافته اما وضعیت بازار همچنان از میل برای کاهش حکایت دارد؛ اتفاقی که یک کارشناس بازار سرمایه آن را تا مهرماه ادامه دار می‌داند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها