|
کدخبر: 119388

۱۰ خبر مهم بورسی امروز (۹۹/۰۶/۱۰)

۱۰ خبر مهم بورسی در جریان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سرمایه در این گزارش جمع آوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی امروز (۹۹/۰۶/۱۰)

سرمایه گذاران بورس دید خود را عوض کنند

یک کارشناس بازار سرمایه ضمن تشریح وضعیت معاملات بورس در بازار هفته گذشته، گفت: اکنون با حمایت همه‌جانبه حقوقی‌ها از کلیت بازار و خریدهای عمده در کف قیمتی به نظر می‌رسد در کوتاه‌مدت و میان‌مدت همچنان بازار با روند صعودی همراه باشد، اما این روند صعودی به لحاظ شدت و قدرت مانند دو سال گذشته نخواهد بود.

کاهش فشار تحریم ها در گرو توجه به بورس

باید بجای نگاه به بیرون برای سرمایه‌گذاری در کشور و بنگاه‌های تولیدی، به ظرفیت و ظرفیت بورس توجه کرد و به فکر افزایش اعتماد مردم برای سرمایه‌گذاری در این بازار بود.

سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت (۹۹/۰۶/۱۰)

امروز (دوشنبه) بورس تهران به روند صعودی خود ادامه داد و در این گزارش اسامی سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت جمع آوری شده است.

متقاضیان دارا دوم بخوانند / پاسخ به ۱۰ سوال مهم

از برنامه‌های مهم پیش‌روی دولت برای بازار سهام و مردمی کردن اقتصاد، عرضه صندوق‌های قابل معامله (ETF) به بورس به شمار می‌رود که از پنجم شهریور پذیره‌نویسی دومین مرحله از آن آغاز شده است.

اصلاح جدید در بورس در راه است

علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس معتقد است که روش محاسبه شاخص در بورس درست نیست و باید تغییراتی در آن اعمل شود.

متقاضیان سهام پالایشی یکم بخوانند

با آغاز پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم، همه مردم می‌توانند برای خرید سهام چهار پالایشگاه تهران، اصفهان، بندرعباس و تبریز وارد بورس شوند، صندوقی که پس از کش و قوس‌های فراوان بورسی شد.

طرح ساماندهی جاماندگان سهام عدالت نهایی شد

طرح ساماندهی سهام عدالت موسوم به جاماندگان در کمیسیون اقتصادی نهایی شد و در نخستین جلسات علنی مجلس بعد از تعطیلات در دستور کار بهارستان قرار می‌گیرد.

سهام عدالت در بازار سیاه چند؟

در کنار دو روش قانونی فروش از طریق کارگزاری‌های بانکی و غیربانکی و طرح کارت اعتباری که هنوز نهایی و اجرایی نشده است، بازار سیاه سهام عدالت نیز وجود دارد.

خبر خوب برای بورس بازان / عرضه اولیه های جدید در راه است

مدیر سرمایه‌گذاری و طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری غدیر از نهایی شدن مراحل پذیرش و عرضه ۱۱ شرکت زیرمجموعه این هلدینگ خبر داد و گفت: شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر (هلدینگ سیمان غدیر) به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.

بورس تهران تا کی صعودی است؟

با وجود مثبت بودن شاخص بازار در دو روز پایانی هفته اما بازدهی هفتگی بورس در هفته اخیر همچنان منفی بود و سهامداران بیش از دو درصد در این هفته ضرر کردند. علاوه بر این با توجه به سهم ۹۰ درصدی حقیقی‌ها در سفارشات خرید بورس، به نظر می‌رسد دوباره حرکت نقدینگی مردم به سمت بورس سرعت گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها