|
کدخبر: 117802

دو مرکز خدماتی برای بازنشستگان کشوری افتتاح شد

مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان (SRM) و مرکز نوآوری صبا دو مرکز خدماتی نوین صندوق بازنشستگی کشوری امروز (شنبه اول شهریور) با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

اقتصاد دو مرکز خدماتی برای بازنشستگان کشوری افتتاح شد

مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان صندوق بازنشستگی کشوری که تا پیش از این در قالب مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ و به صورت محدود فعالیت می‌کرد، با توسعه و ارتقای خدمات و اهداف آن در قالب مرکز ارتباط با ذی‌نفعان و به صورت شبانه‌روزی و تمام هفته پاسخگوی سوالات و مسائل بازنشستگان است.

از طریق این مرکز علاوه بر امکان پاسخگویی تلفنی و پیگیری مکالمات، با راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir تمامی خدمات برخط و غیرحضوری به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش و خانواده آنها همچون طرح‌های رفاهی، وام‌های ضروری، فیش و حکم حقوقی، بیمه تکمیلی درمان و غیره ارائه خواهد شد.

مرکز نوآوری صبا نیز مرکزی برای حمایت و ایجاد شبکه استارتاپی در حوزه بازنشستگی و سالمندی است و دانشجویان، اساتید، استارتاپ‌ها و همه فعالان این حوزه می‌توانند از این طریق طرح‌های نوآورانه خود در بستری نوین و قابل حمایت از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری و اجرایی کنند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها