|
کدخبر: 117214

مسئول شناسایی جاماندگان سهام عدالت مشخص شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: برخی از جاماندگان به دلیل اینکه تحت پوشش هیچ مرکزی قرار ندارند قابل شناسایی نیستند، بنابراین مقرر شد با شناسایی و تایید کمیته امداد به این افراد هم سهام عدالت تعلق بگیرد.

اقتصاد مسئول شناسایی جاماندگان سهام عدالت مشخص شد

سید غنی نظری خانقاه در تشریح نشست روز گذشته (سه شنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهارکرد: ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه مالیات بر ارزش افزوده در این نشست تا ماده ۵۳ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد درباره یکسری موارد مورد اختلاف مجلس و شورای نگهبان جلسه‌ای مشترکی برای بررسی و رفع تشکیل شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طرح ارائه سهام عدالت به جاماندگان هم در این نشست بررسی شد، افزود: بسیاری از افراد مشمول دهک‌های پایین جامعه پیش از این نتوانستند سهام عدالت را به دلایلی همچون اطلاع‌رسانی ناکافی و... دریافت کنند؛ بنابراین سهام عدالت نباید تبدیل به سهام ناعدالتی شود.

غنی نظری تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که حدود ۲۰ میلیون نفر جامانده از سهام عدالت هستند اما تنها ۱۰ میلیون نفر از آنها که شامل ۶ میلیون نفر کارگر ساختمانی، یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر کمیته امدادی‌ها، ۲۰۰ هزار نفر بهزیستی و... می‌شوند، نتوانسته‌اند سهام عدالت را دریافت کنند که براساس سازو کار تعیین شده، به این افراد پرداخت خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، بیان کرد: برخی از این جاماندگان به دلیل اینکه تحت پوشش هیچ مرکزی قرار ندارند قابل شناسایی نیستند، بنابراین در کمیسیون اقتصادی مقرر شد با شناسایی و تایید کمیته امداد به این افراد هم سهام عدالت تعلق بگیرد. همچنین در بحث روستانشینان هم با توجه به کد ملی افراد این شناسایی‌ها انجام خواهد شد

وی اظهار کرد: دولت خیلی علاقمند به توسعه ارائه سهام عدالت به مردم نیست در صورتی که منابع لازم در اختیار دولت قرار دارد و هنوز شرکت‌هایی هستند که توسط دولت در این حوزه عرضه نشده‌اند.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    تو را خدا برا جاماندگان سهام عدالت یه کا ری کنید

    • مهدی‌کوکبی شیدائی ارسالی در

      بنده‌ساکن‌روستای‌خاکو ‌ب م شهرستان همدان کارگری‌روستایی‌هستم‌تحت‌پوشش‌هیچ نهادی‌ یابیمه‌ای‌نیستم‌تنهادرامدم‌از کارگری‌‌اس ت‌قبلا‌سهام‌عدالت‌کارگری‌ ثبت نام کردم‌‌ کدرهگیری‌ دارم‌‌اما‌هیچ‌توجهی‌تاالان‌نشد

  • ناشناس ارسالی در

    منم کارگرم چرا سهام ندارم ..منم به این س هام نیاز دارم ..اگه عدالته باید اول به ک ارگر سهام تعلق بگیرد ..من و اعضای خانواد ه ام سهام نداریم .لطفا پیگیری کنید

  • ن ع ارسالی در

    حدودسه ماهه که برای فروش سی درصد اقدام م ردم ولی یک ریال هم به حسابم نیامده در کا ر گزاری سپه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها