|
کدخبر: 116147

روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته چهارم ماه مرداد روندی کاهشی داشت به طوری که قیمت دلار نسبت به هفته گذشته ۹۵۰ تومان کاهش یافت و به رقم ۲۲ هزار و ۵۰ تومان رسید.

اقتصاد روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت دلار در صرافی ملی در هفته چهارم ماه مرداد، ۹۵۰ تومان کاهش یافت و سرانجام در پایان هفته با ثبت رقم ۲۲ هزار و ۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه به مناسبت تعطیلی عید غدیر نرخ ارز در صرافی ملی همانند روز پنج‌شنبه گذشته بود و تغییری نداشت که قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار تومان و قیمت یورو در رقم ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ۲۰۰ تومان افزایش یافت که این روند در میانه روز ادامه یافت و ارز ۲۰۰ تومان دیگر گران شد و قیمت دلار به رقم ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ دلار در صرافی ملی ۲۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ۳۰۰ تومان افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها بار دیگر با رشد ۱۰۰ تومانی مواجه شد و قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۳۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار ۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۶ هزار تومان رسید.

امروز (جمعه) نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها