|
کدخبر: 114098

۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۰۵/۱۳)

امروز (دوشنبه) شاخص بورس نزولی شد و در این گزارش اخبار مهم بورسی گردآوری شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم بورسی در امروز (۹۹/۰۵/۱۳)

ارزش سهام عدالت افزایش یافت +جزئیات

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی افزایش یافت.

اسامی سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت (۹۹/۰۵/۱۳)

بورس تهران در پایان معاملات امروز نتوانست به روند صعودی خود ادامه بدهد و شاخص ریزش کرد در این گزارش اسامی سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت جمع‌آوری شده است.

ارزان فروشی شاروم در بورس

بر اساس اطلاعیه سازمان فرابورس، روز سه‌شنبه شرکت پتروشیمی ارومیه ۱۵ درصد از سهام خود را با نماد «شاروم» به صورت عرضه اولیه وارد بورس خواهد کرد.

خداحافظی شاخص بورس با کانال دو میلیون واحدی

بازار بورس تهران فقط یک روز بالای مرز ۲ میلیونی ماند و امروز (دوشنبه ۱۳مرداد) افت کرد.

شلوغ ترین صف های خرید و فروش در بازار بورس (۹۹/۰۵/۱۳)

میزان خالص تقاضا برای خرید سهام در بازار بورس تهران از رقم پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عبور کرد. بیشترین سفارشات خرید برای صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسیده است و سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران ۶۲۰ میلیارد تومان تقاضای خرید را ثبت کرد.

عرضه اولیه دو شرکت جدید در بورس+ جزییات

عرضه اولیه سهام دو شرکت، «تامین سرمایه امین» با نماد «امین» در بورس تهران و پتروشیمی ارومیه با نماد «شاروم» در فرابورس برای روز چهارشنبه (۱۵ مرداد ماه) قطعیت یافت.

سیگنال‌های بازارهای جهانی به بورس

در معاملات امروز (دوشنبه) بازارهای جهانی قیمت طلا به بالاترین سطح تاریخی خود رسید و قیمت هر بشکه نفت نیز با اندکی کاهش مواجه شد.

سرمایه سهامداران این شرکت بورسی دود شد

خبرانحلال شرکت سولیران، شرکتی که زیرمجموعه شستا محسوب می‌شود، آن‌قدر برای سهامدارانش شوکه‌کننده بود که برخی تازه‌واردان بورس را به تکاپو انداخت.

نگرانی‌ها درخصوص سهام عدالت

سهام عدالت را باید یک امداد غیبی در وضعیت مالی پر از مشکل بخش عمده‌ای از خانوارهای ایرانی به‌شمار آورد که در دوره بحران کرونا برای آنها بیمه‌ای را در برابر مشکلات فراهم آورده است.

نگاهی به بورس در کانال رویایی ۲ میلیونی

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از گذشت دو ماه دومین سوپرکانال را نیز فتح کرد و به ارتفاع بی‌سابقه ۲ میلیون واحد رسید. تا چندی پیش کمتر کسی از بین تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند که بازار سهام با چنین سرعت شتابانی پیش برود؛ اما هجوم پیوسته و غیرمترقبه ورود پول‌های جدید به تالار سهام در سایه حمایت‌های همه‌جانبه دولت، رویایی‌ترین دوران بازار سرمایه را هم از حیث میزان بازدهی و هم از حیث ضریب نفوذ در بین آحاد مردم رقم زده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها