|
کدخبر: 106662

بورس در هفته دوم تیر چگونه خواهد بود؟

در تازه‌ترین نظرسنجی، بیشتر کارشناسان و فعالان بازار سرمایه روند شاخص را برای هفته پیش‌رو خنثی پیش‌بینی کردند.

اقتصاد بورس در هفته دوم تیر چگونه خواهد بود؟

ابتدای هر هفته پیش‌بینی از وضعیت شاخص بورس و آینده سهم‌ها طی هفته جاری را منتشر می‌کند که این گزارش شامل دیدگاه تحلیلی کارشناسان خبره بورس و دیدگاه معامله‌گران بازار سرمایه تحت عنوان نظرسنجی بورسی است.

در نظرسنجی این هفته، شش نفر از کارشناسان خبره و معامله‌گران بازار سرمایه شرکت کردند که بیشتر کارشناسان برای این هفته با ۶۶٫۵ درصد احتمال روند شاخص را خنثی پیش‌بینی کردند. سایر کارشناسان نیز با احتمال ۳۳٫۵ درصد نظر به صعودی بودن روند شاخص در هفته پیش‌رو داشتند.

هفته پیشین نیز کارشناسان با ۸۵ درصد احتمال روند بازار را مثبت پیش‌بینی کرده بودند که همسو با این پیش‌بینی روند بازار در هفته پیشین کاملا صعودی بود. علاوه بر آن در آخرین روز از معاملات هفته قبل عرضه اولیه «وپویا» انجام شد. همزمان با این عرضه اولیه کارگزاری آگاه دچار مشکل و از دسترس خارج شد که در نتیجه آن به مشتری‌های این کارگزاری عرضه اولیه «وپویا» نرسید.

کارشناسان در معاملات این هفته بازار سرمایه نمادهای پتروشیمی، پالایشی و فلزات را جزو برترین گروه‌های صنعت پیشبینی کردند. همچنین طبق اعلام قبلی، از فردا، قرار است معاملات واحدهای صندوق ETF یا همان دارا یکم در بورس آزاد شود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر