|
کدخبر: 104886

۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۲۷ خرداد ۹۹)

در این گزارش مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز آورد شده است.

اقتصاد ۱۰ خبر مهم اقتصادی امروز را از دست ندهید (۲۷ خرداد ۹۹)

صندوق ETF به سود چشمگیر رسید

وزیر امور اقتصادی و دارایی از عرضه دومین صندوق ETF در بورس تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: ارزش واحدهای خریداری شده نخستین صندوق ETF تاکنون دو برابر شده است.

قیمت مصوب تخم‌مرغ چقدر شد؟

رئیس اتحادیه مرکزی مرغداران میهن اظهار کرد: «درخواست ما از ستاد بازار آن بود که قیمت هر کیلو تخم‌مرغ (تحویل در درب مرغداری‌ها) ۱۰ هزار تومان باشد. دیروز قیمت ۹۵۰۰ تومان در ستاد تنظیم بازار مصوب شده است.

کاهش چشمگیر قیمت زعفران در بازار

غلامرضا میری قیمت هر کیلوگرم زعفران را درحال‌حاضر حداقل ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد

تشریح آخرین اخبار درخصوص سهام عدالت

سین فهیمی با بیان اینکه فعلا امکان تغییر روش غیرمستقیم به روش مستقیم برای مشمولان سهام عدالت وجود ندارد، اظهار کرد: از آنجاکه درخواست‌ها در این راستا زیاد بوده است، در دستور کار شورای عالی بورس قرار گرفته تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود. چنانچه شورا هفته جاری هم جلسه نداشته باشد، در جلسه هفته آینده در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

رکوردشکنی تاریخی قیمت دلار!

در سومین روز هفته، دلار به بالاترین قیمت بسته شده تاریخ خود رسید. روز دوشنبه، شاخص ارزی ۲۱۰ تومان افزایش را به ثبت رساند و به بهای ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

ماجرای افزایش قیمت لاستیک خودرو چیست؟

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر گفت: اگر نرخ ارز ما تغییر کند قاعدتا باید قیمت تایر افزایش داشته باشد.

قیمت دلار و یورو در بازار (۲۷ خرداد ۹۹)

امروز (سه‌شنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار امریکا را معادل ۱۷ هزار و ۸۸۰ تومان خریداری می‌کنند و به قیمت ۱۷ هزار و ۹۸۰ تومان نیز می‌فروشند.

برخورد جدی با گرانفروشان لوازم خانگی از فردا!

مرتضی میری رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در خصوص وضعیت نابسامان بازار لوازم خانگی اظهارکرد: روز گذشته پیشنهادی به وزارت صنعت مبنی بر رصد کالا از درب کارخانه تا درب منزل ارائه شد که این موضوع مورد تأیید معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت قرار گرفت. بنابراین مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی حتما شکایت کرده و یا به سازمان حمایت اعلام کنند.

مردم فعلا خانه نخرند

اکنون نیاز انباشته‌ای برای مسکن وجود دارد و اگر دولت نتواند نقدینگی را به سمت بازار سرمایه جذب کند، سوداگران به سمت این بازار سوق پیدا می‌کنند این در حالی است که مسکن به عنوان دومین بازار سودده کشور بعد از بورس شناخته می‌شود.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آنها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالتشان به ۱۰ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۹۲۲ تومان رسیده است.

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها