|
کدخبر: 103815

از سال ۹۲ تاکنون اتفاق افتاد؛

افزایش ۲۶ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان

انصاری گفت: حداقل حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان از ۴۹۰ هزار تومان در سال ۹۲ به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده و ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

اقتصاد افزایش ۲۶ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان

جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور، به ارائه گزارشی از اقدامات سازمان اداری و استخدامی کشور از سال ۱۳۹۵ تاکنون پرداخت و گفت: در سال ۹۵، با نظر رئیس‌جمهور این سازمان دوباره شکل گرفت، مشکلات ادغام را همه می‌دانیم، اما خوشحالیم که ما توانستیم تشکیلات سازمان را از نو ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره دولت اصلاحات قرار بود سالیانه ۳ درصد نیروی انسانی دولت در حوزه منابع انسانی کاهش داشته باشد، افزود: با استقرار دوباره سازمان اداری و استخدامی کشور در طول این مدت، ۱۷۰ هزار و ۱۱۵ نفر از نیروی انسانی دولت کاهش یافته است. همچنین وضعیت تحصیلات نیروی انسانی دولت به سطح لیسانس بهبود یافته است. چون در آزمون‌های استخدامی فقط لیسانس به بالا را جذب کرده‌ایم نظام اداری از لحاظ توان و دانش کارکنان در وضعیت خوبی قرار دارد.

انصاری با بیان اینکه جلو استخدام بی‌ضابطه را گرفتیم، ادامه داد: تزریق نیروی انسانی جدید و جوان به دولت را متوقف نکرده‌ایم. در این مدت ۳۲۷ هزار و ۵۵۴ مجوز استخدام جدید صادر کرده‌ایم که همگی از طریق آزمون استخدامی صورت گرفته است.

معاون رئیس‌جمهوری اضافه کرد: یکی دیگر از دستاورد‌های خوب دولت، در حوزه حقوق و مزایا و جبران خدمت کارکنان دولت بوده است. از سال ۹۳ تا پایان ۹۸، ۱۴۲.۵ درصد تورم داشته‌ایم و هم‌زمان در این مدت ضریب ریالی کارکنان دولت ۱۴۲ درصد افزایش داشته است. حداقل حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان از ۴۹۰ هزار تومان در سال ۹۲ به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده و ۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه میزان مدیران زن از ۱۶.۲ درصد به ۲۳.۹ درصد رسیده، گفت: اما در موضوع کاهش سن مدیران خیلی موفق نبودیم، چراکه دستگاه‌ها در این خصوص خیلی مقاومت می‌کنند.

انصاری گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن اینکه یک دستگاه ستادی و راهبری است، به‌نوعی یک دستگاه نظارتی جدی هم است و در این مدت توانستیم با دستگاه‌های نظارتی مثل سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به هماهنگی برسیم.

همچنین فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران به تشریح رویکرد‌ها و عملکرد سازمان متبوع خود در دو سال گذشته پرداخت و فقدان نظام مدیریت بهره‌وری را مهم‌ترین آسیب و مانع تحقق اهداف ۲۵ ساله کشور در مسئله بهره‌وری دانست.

پهلوانی گفت: سازمان سه رویکرد را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده که یکی استقرار نظام مدیریت بهره‌وری کشور است. برای این منظور اقداماتی انجام شده از قبیل تعیین اهداف برای مأموریت‌ها و کارکرد‌های نظام مدیریت بهره‌وری، ایجاد زیرساخت‌های سازمانی نظام مدیریت بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی اعم از ساختار و فرآیند‌های لازم و طراحی سازوکار راهبری و نظارت بر نظام مدیریت بهره‌وری توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران.

پهلوانی در ادامه با بیان اینکه ارتقای بهره‌وری در نظام اداری و اقتصاد کشور یک وظیفه همگانی است، افزود: تقویت حرکت ملی بهره‌وری رویکرد دوم ماست که مفهوم بهره‌وری را برای مدیران ارشد کشور خصوصاً مدیران دولت و اهمیت و جایگاه بهره‌وری در رشد اقتصادی و کاهش هزینه‌ها در شرایط تحریم را برجسته کردیم. همچنین ظرفیت‌های فنی و ترویجی بهره‌وری در سطح ملی در بخش‌های دولتی، عمومی و غیردولتی برای الگوسازی و تبادل تجربیات بین بخش‌های مختلف را شناسایی کردیم و شبکه ملی بهره‌وری ایران به‌عنوان بستر ملی برای تعامل تمامی ذی‌نفعان و ذی‎نفوذان بهره‌وری در کشور را طراحی و مستقر کردیم.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری با اشاره به اینکه انجام موفقیت‌آمیز تکالیف قانونی در حوزه بهره‌وری رویکرد سوم سازمان است، تصریح کرد: سازمان ملی بهره‌وری ایران به‌صورت گام‌به‌گام در کنار دستگاه‌های بزرگ ملی حرکت می‌کند و تمام توان تخصصی خود را برای ارائه مشاوره‌های تخصصی و تکنیکی به این دستگاه‌ها به‌کار گرفته که در سال ۹۹، شاهد اتمام موفقیت‌آمیز این تکلیف قانونی و ارائه برنامه‌های عملیاتی ارتقای بهره‌وری دستگاه‌ها برای تصویب به هیات‌ وزیران باشیم. اجرای بند (د) تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۹۹ بودجه‌ی برنامه‌های ارتقای بهره‌وری را پایدار و سامانه سنجش بهره‌وری شرکت‌های دولتی را اجرایی می‌کند.

پهلوانی با بیان اینکه طی دو سال گذشته سازمان ملی بهره‌وری بیش از وظیفه قانونی خود برای اجرای تکالیف بهره‌وری مندرج در قانون برنامه ششم توسعه فعالیت نموده، به برخی از اقدامات سازمان در این حوزه اشاره کرد و افزود: «انتشار گزارش‌های مستمر از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استقرار چرخه بهره‌وری، گسترش حوزه فعالیت سازمان از سطح دولت به بخش عمومی، خصوصی برای تکمیل زنجیره ذی‌نفعان بهره‌وری و تدوین و تصویب بند «د» تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ که علاوه بر تعیین جایگاه برنامه‌های ارتقای بهره‌وری دستگاه‌ها در بودجه، طراحی و پیاده‌سازی سامانه سنجش بهره‌وری شرکت‌های دولتی را هم در دستور کار دارد از اقدامات زیربنایی سازمان برای اتمام موفقیت آمیز تکالیف قانونی حوزه بهره‌وری در کشور است علاوه بر این، گسترش رایزنی‌ها با سازمان آسیایی بهره‌وری برای حل مشکلات ناشی از تحریم‌ها که مانع استفاده جمهوری اسلامی ایران از خدمات این نهاد بین‌المللی شده است ادامه دارد چرا که استفاده از تجارب کشور‌های موفق در ارتقای سهم بهره‌وری در اقتصاد، برای ما لازم و ضروری است.»

 

منبع: تجارت نیوز
  • رضا ارسالی در

    ۲۶ درصد رشد داشته ولی تورم ۱چچ برابر شده است

  • نوید کمالی ارسالی در

    سلام یکی به این فرد بگه جنسها را ببر قیم ت سال ۹۲ حقوق را هم ده هزار کم کن

  • علی ارسالی در

    آقای انصاری . سال 92قیمت یک کیلو برنج هاشمی درجه 1 حدود 4200 تومن بوده .الان نزدیک 26 هزاره یعنی6 برابر شده. شما حقوق هارو 6 برابر کردی؟ قیمت یه متر آپارتمان منطقه 21 تهران حدود 2 میلیون بود الان 25 میلیونه. آیا حقوقارو 12 برابر کردی؟ هنوزم که زیاد نکردی قربونت .وقتی 4 ماه از سال گذشت و بازنشسته منتظر موند آخرشم حقوقو می بینیم که بیشتر از 2100 نمی کنید . من شمارو میشناسم

    • مستعمره بگیر ارسالی در

      طرف توسال99ازسال92حرف میزنه،انگار جنسش خ وب بوده،که9،دو میخونه!....

  • ناشناس ارسالی در

    سلام حقوق بازنشستگان کشور ی ده درصد افزایش یافته است دروغه.

  • سنا.پ ارسالی در

    سلام . من فرهنگی هستم‌ و تازه بازنشست شد م. و تو همین سه چهار ماه تفاوت حقوقم با شاغلین دو تا سه میلیون شده... و این یعنی طرح درست جلو نرفته چون یه بازنشست باید ۸۵ درصد یه شاغل حقوق بگیره... نه نصفش!!! !

  • رضا ارسالی در

    ادم بی وجدان ار سال ۹۵ تا حالا تورم چند درصد رشد داشته .ببخشید مرد ناحسابی خودتو خر حساب کن یه سر به میوه فروشی محلتون ب زن با حداقل از زن وبچه ات بپرس بحق محمد انشاله بزودی شاهد خواری همتون خواهیم بود

    • milad ارسالی در

      حقوق خودش قطعا بیشتر از ۳۰میلیونه غمی نداره ماها هستیم که باید منتظر بمونیم بعد ۳۰ سال حمالی برای یکم حقوق

    • milad ارسالی در

      آخه مرد تو خودت حقوقت بالای ۳۰ میلیونه ه مه چیزم که در اختیارته این عدالته؟ تویی که پشت میزی راحت ۳۰ میلیون حقوقته و سی س ال بعد میری عشق و حال بقیه که پدرشون درا ومده سی سال گذشته در ضمن شما نه هوشتون ب یشتره نه استعداد و ... خاصی دارین پس از ما دست بکشین یا درست حق مردمو بدین یا بگ ین همتون بمیرید راحت بشیم بس که دروغ گفت ین حداقل بگین بمریم تا حداقل حرف راستی ک ه همیشه با رفتارتون نشون دادین

  • الهام بهاری ارسالی در

    چرا دولت فقط به فکر بازنشستگان،فرهنگیان هست پس مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چی ؟ چرا دولت برای قانون حمایت از معلولین ب ودجه تعیین نمی کند واقعا باید خجالت بکشن د،چرا برای همسان سازی بازنشستگان فرهنگیا ن بودجه هست اما برای معلولین نیست؟ قیمت انواع خوراکی ها چندین برابر شده ، چرا اف زایش افزایش حقوق فرهنگیان 2میلیون تومان است اما نوبت معلولین می رسد 10هزارتومان است این تحقیر کردن است این دولت بخصوص ری یس سازمان برنامه بودجه درباره ی فقر مطلق فقط حرف می زنند

    • ناشناس ارسالی در

      مقدار خیلی ناچیزی که به حساب مددجویان به زیستی به عنوان مستمری واریز میکردین .از امسال اون رو هم براش نقشه کشیدین که از ی ک مدد جو که مشکل جسمی داره ،سر پرست خانو ار است ،کلی باید بابت این مشکل جسمی خرج کنه تا بتونه یه کم راحت تر قدم برداره و سگ دو بزنه و خرج زندگی و بچه هایش رو بده طی تشکیل کمیسیون قطع کردین .مگر میشه کس ی که مشکل جسمی از زمان تولد داشته الان ی ه دفعه کمتر شده یا از بین رفته باشه که ش ما دستور دادین مستمریش رو قطع کنند .آخه این چندر غاز کجای زندگی ما رو پر می کرد که قطعش کردین .بخدا با این ۳۰۰ تومان شما یه وعده میوه خونتون هم نمیشه ولی ما با همین زندگی می کردیم .لطفا وجدانتون رو قا ضی کنید خدا رو در نظر بگیرید و مستمری هم ه ی مددجویان رو بپردازید و محدودیت‌ها رو حذف کنید .دنیا دار مکافاته .

  • محمد ارسالی در

    سال‌نودودو وقتی باز نشته‌شدم دونیم می گرفتم طی هفت سال هفت صد تومن حقوقم اضافه شده تورم که چند برابر شده نمی دانم لااقل همان تورمی که خودشان که دروغ است می گند عمل نمی کنند روی چوپان دروغ گو را سفید کردند

    • مددی ارسالی در

      اقای انصاری یا نوبخت کجا برن تا حقوق کلان بگیرندمجبورند سفره من بازنشسته راخالی کنند تا دلار برای کرد کرکوک فراهم بشه انهم ۳۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰ من به ریال کار میکنم کرد به دلار خرج میکند ؟این همدلیه دولت با ملت هست

  • احمد قاسمی بسیجی دفاع مقدس ارسالی در

    لطفا از تورم سرسام آور و کمرشکن هم بگویی د و آیا متناسب با این تورم حقوق ها افزای ش یافته اند؟

  • مسعود ارسالی در

    امسال حقوق ما بازنشستگان کشوری ۱۵ درصد افزایش داشته بقیه این افزایش کجاست

  • بازنشسته فرهنگی ارسالی در

    آقای انصاری ایطوری که شما میگین ۴۹۰تومان شده یک میلیون و۸۰۰یه بچه کلاس چهارم هم میدونه که نزدیک ۳۰۰درصده ولی شما گفتین۲۶ درصد اگه از سال ۹۲تابحال کل پرداخت های ح کم کارمندان۳۰۰ درصد اضافه شده بود الان ز یر خط فقر نبودن یعنی مثلا جمع پرداخت های یه حکم که درسال ۹۲ یک میلیون وپانصد بود ه الان سه برابر شده بود

  • ز نظری ارسالی در

    چرا اینهمه دروغ تا کجا اخه همه ادارات با اشنابازی دوست واشنایان خودشون درقسمتهای رده پایین جذب میکنن وبعدازچندسال قراردا دی استخدام میکنن حتما درپیشگاه خدا هم خو دتون رومسلمان میدونید دروغگوهای بی مرام

  • ایرانی ارسالی در

    به نظرتان می شود با این حقوق اضافه کردن بازنشسته ها جواب 120 میلیون تومان رهن یک خانه 40 سال ساخت بدون امکانات 40 متری را داد؟ طوری حرف می زنید انگار صدقه می دهید !

  • مصطفی ارسالی در

    ما نیروهای قراردادی اموزش وپرورش فقط۱۵در صد افزایش داشتیم حقوقپارسال۲۴۰۰بود امسال شده۲۸۰۰بابا مارا احمق فرض نکنید

  • سوسن ایزدیاری ارسالی در

    در جواب جمشید انصاری که گفته سال ۹۲ حقوق ۴۹۰ تومان بوده الان ۱۸۰۰ شده تورم ۱۴۲ در صد بوده
    می خواستم بگم دروغ که حناق نیست
    فقط ظرف دو سال و نیم گذشته تمام اجناس ۴ برابر شده
    به جز حقوق که چند در صد اضافه شده
    مگر شما خرید نمی روید
    حقوق شما در ماه چقدر است که این همه تورم را متوجه نیستید
    این حقوق تامین اجتماعی برای ۱۰ روز با قناعت کافیه ۶ ماهه قراره حقوقها اضافه بشه سه ماه از سال گذشته هنوز به نتیجه نرسیدید این همه مردم تو منگنه هستند چطور قشر کارگر و باز نشسته دارند تو فقر دست و پا می زنند شما فقط دروغ بگویئد امار دروغ بدهید

  • ناشناس ارسالی در

    ازنظریک بازنشسته فرهنگی خواهان محاکمه نو بخت هستیم تابه. خواسته های خوددست یابیم

  • خدمتگذار ارسالی در

    والله بخداماکه حقوقمون زیرخط فقره چرادرآ موزش وپرورش حقوق نیروهای خدماتی نصف حقوق معلم هم نیست شماررابه خدا به فکرماهم با شیدمگه ماخانواده نداریم یاسوبسیدمیگیریم آقای روحانی بفکربدبختهاهم باش ضعیف کشی ه نرنیست باچه زبونی باهاتون صحبت کنیم نه ج زکارگرامحسوب میشیم نه کارمنداالابرکت الل ه

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت بکشید چرا افزایش تورم را هم اعلام نمی کنید ای بی کفایت های حرام خوار

  • فرهنگىبازنشسته ارسالی در

    فقط.مابازنشستگان فرهنگي..راباحترام اين که.معلمين.شاغلين.امروزشماهستيم.مارا به قطع يارانه.تهديدنکنندچون.ما هم.مثل.مش مولان.كميته امدادشديم.وبدتربراىانان جهيز يه.درست.ميکنيد ومابراىجهيزيه.جان به لب م يرسانيم.

  • خسین ارسالی در

    باسلام .هرچه شمابفرمائید قربان

  • ناشناس ارسالی در

    تورم از سال 92 چند در صد رشد کرده است؟؟؟ ؟

  • سیمین قاسمی ارسالی در

    آره جون عمتون

  • ناشناس ارسالی در

    حقو

  • ناشناس ارسالی در

    آقای نوبخت خدای به فکر بازنشته های کشوری چرا نیستی یک لیسانس ۳۵ سال خدمت ماهی چه ار میلیون پونصدهزار تومان شد پول با این خرج گرانی این پول می دیم دست شما ببین چن د روزه تمام میشه بازنشستها خرج نداران آن ها سرکارن اضافه کار میگیرن ولی حقوق آنها بیشتر اضافه میکنین

  • ناشناس ارسالی در

    مگه این بی دینها واز خدا بی خبرها حرفی ب را کسی میزارن خودشون می برن وخودشون میدو زن خدا براشون خوش نخواه انشالاکه قدمهاشو ن سر پل صلاه بلرزه

  • ع.معرف ارسالی در

    بهتر بود دولت دلار را تک نرخی.میکردند وآنرا ثابت نگه می داشت وفقط از صادر کننده حمایت مینمود تااین همه مشکلات برای مردم برابر تورم ساعتی پیش نمی آمد

  • علی حوری ارسالی در

    بی برنامگی دولت دزدی و رانت خواری واختلا ص در سیستم وگرانی وتورم افسار گسیخته که هیچکس هم توان مهار کردن ان راندارد یا نم یخواهند دلشته باشند اکنون تکلیف کارگری ک ه 30 سال وبیشتر حق بیمه پرداخت نموده چیس ت؟ واقعا سفره بازنشستگان خالیست شرایط سن ی ما موجب شده که هیچ بخش خصوصی هم برای م ستخدمی مارا نمیپذیردیعنی درمانده درمانده امیدوارم تصمیم درستی نسولیت اتخاذ فرمای ند

    • قادر ارسالی در

      هرموقع جیب آقایون پر شد مطمئن باشید بفکر بازنشسته ها هم میافتند؟شکم سیر چه کاری به گرسنه .......

  • ناشناس ارسالی در

    کجا به نظر الحقوق اضافه شده همون یک و نی م فقط وعده میدهم دیگه خسته شدیم از این ز ندگی جواب زن بچه بااین حقوق ناچیز چی بگی م فقط پول بگیرن ریس روسا

  • ناشناس ارسالی در

    دولت فقط‌ برا‌قشرکارگر پول ندارد امابرا کاخ نشینان که ملیاردی اختلاص‌می کنند هیچ حرفی ندارد

  • ناشناس ارسالی در

    اقای که میگن سال92 حقوق420تومن بود درست گفتن ما مستاجر بودیم ماه 300اجاره خونه م ی دادیم دوعوض 5نفربودیم 225تون یارانه می گرفتیم بچه هام کوچکچ تر بودن الان هرکجا دوتاز بچه هام ازدواج کردن توعقدا سه سال ه یارانه هاشون حدا کردن ولی با این حقوق امسال هم اجاره خونه ام نمیشه همسرم ازکار افتاده صد درصد من خودم اینقدر کارکردم دی سک کمر گرفتم نه می تونم برم بیرون کارکنم نه صاجب خونه ها اجازه میدن کارتونه انجا م بدم حالا برای تودتون داستان بعریف نید 6سال طرح همانگی می خواد اجذا بشه هموز هی چ پوچ

    پ

    • رشیددهقان ارسالی در

      آقای انصاری چندفرض رو درنظرمی گیریم اول فال نیک وصحت آماری که دادی
      ،خوب به اصطلاح آقای مسئول این همه استخدام کردی چراامثال فرزند بنده بااین همه توانائی و اولویت
      قانونی چرا استخدام نشدن؟ دوم هرچی آوردی همه ازمابهترون وژن ا صلاحاتی وسفارشی های تو و دارو دسته تونن
      سوم هم لابد مثل بزرگتون داری دروغ میگی!!!!!
      انشائ الله همین امروزفر دا به دادگاه احضاربشیم شایدکمی ازحق مردم ازحلقوم حرام خوارتون دربیاید

  • ناشناس ارسالی در

    شاغلین و صدرصد اضافه کردن وبازنشستگان هم ۱۵درصد و هی آمار دروغ میدن

  • ناشناس ارسالی در

    آقایون محترم تورمی کی حاصل بی نظارتی وبی تدبیری مسءولان ذیربط است پدر باز نشستگان زیر گروه های ۱۵ است را در آورده نه اضافه درصد چشمگیر شما که کور خودتان که حقوق های نجومی می گیرید وبینای دیگران که سفره هایشان با تدابیر شما خالیست مثل رءیس صندوق باز نشستگان که خودشو تافته جدا بافته میداند که سطح زندگی شو با دیگران فرق میگذارد این هما ن وعده های انقلابیشانه مابایدا در مقایسه با تمام جاهایی که خودتو ن می گویید با این تورم با در گروههای پایین ۱۵ از۲۰ میلیون بالاتر بگیریم تا بااین وضعیت که یه مشت مسءول بی تدبیر ساختن بتونیم زندگی ساده ای نسبت به خودشان داشته باشیم وگرنه چه بسا ما هم مثل جوانها باید برویم پناهنده کشورهای دیگر بشویم تا حق شهروندی بگیریم که بتوانیم با پول آنها زندگی کنیم نظرتان چیه نکنه مثل اون خانمی که خیال کرده کشور ارث باباشه و گفته هرکی میخواد ببره خوب بره شما هم نظرتون همینه نه خیر ممکنه برعکس بشه

    • ناشناس ارسالی در

      از خدا بترسید یه روز هم شما بازنشست میشی ن اینهمه همسان سازی آخرش همون ۱۵ درصد را زدن چرا دروغ میگین شاغلهاصدردر صد افزای ش داشتن ما چی در واقع همسان سازی بازنشست ها با بازنشستها بود نه شاغلها الان بازنش سته زیر دیپلم یا دیپلم با لیسانس ۳۰۰ توم ان فاصله دارد با شاغل ۳۰۰۰۰۰۰ تومن انصاف ه از خدا بترسید

  • باز نشسته ارسالی در

    شما را قسم به حصرت زهرا باز نشسته ها با این گرانی سخت زندگی میکنند فکری بکنید

  • شاهپور ارسالی در

    هرکه گریزدزخرابات شام .کیسه کش غول بیابا ن شود.بازنشسته هابخوریدوبیاشامیدولی اصرا ف نکنید.چون معده دردمیگیرید.خودکرده راتد بیرنیست

  • ناشناس ارسالی در

    تازه از خوابپاشده توسال 92داره میچرخه

  • بهزاد دهنایی ارسالی در

    سلام. باتوجه به افزایش سرسام آور قیمت ها و گذشت 3ماه ازسال بدون تعیین افزایش حقو ق مستمری بگیرهای تامین اجتماعی. چقدرخوب است که تصمیم گیرندگان این اوضاع هم حقوقش ان به اندازه سال قبل باشد شاید که زودتر تصمیم قطعی ومعقول گرفتند. باتوجه به تعیی ن حداقل سطح معیشت 5میلیون انتظار می‌رود از نهادهای نظارتی وتصمیم گیر این حداقل ر ارعایت کنند

  • ایرانی ارسالی در

    تورم و گرانیها خیلی خیلی بیشتر بوده است !!!!

  • م پ ارسالی در

    جناب انصاری درصد اعلام میکنید وجدان چیز خوبیه بگید ببست وشش درصد حقوق زیاد شده درحالی که تورم هفتاد درصد زیاد شده این درصدها یعنی فلاکت بازنشسته ها دولت نبوغی درجهت رفع مشکلات بازنشسته ها که نداشته هیچ برددشون زیر خط فقر منت سر بازنشسته ها نذاره دولت بلکه دولت مقصره صددرصد ه

  • ناشناس ارسالی در

    یکسری اماردروغ دچار توهمات شدن

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم کاش هر جای دیگه ای بجز ایران بدنی ا اومده بودم

  • ناشناس ارسالی در

    آقایی که مسئول حقوق بازنشستگانی با یک میلیون ششصد میشه تو این مملکت با این همه تورم زندگی کرد؟ کدوم شرکت کدوم کارخونه به آدم شصت ساله کار میده بیکار هم که هستند شما به خدا یه فکری یه تصمیم عادلانه بگیرید سه ماه از سال گذشت

  • مصطفی ارسالی در

    سلام با تین تورم41درصدی ما بازنشستگان تامین اجتمایی با26درصد اضافه حقوق پول دانشجو ودفتر وکتاب بدیم پول اب وبرق وگاز وتلفن بدیم پس چی بخوریم تر ا بخدا فکری به حال ما کن انقدر اعدادوارقام میدن که ما نفهمیدیم چقدر به حقوقمان اضافه شده

  • بنده خدا ارسالی در

    افزایش اندک خودشون در هفت سال را اعلام م ی کنند ولی تورم دویست درصدی خانه وکالا ه ا را در یک سال اعلام نمی کنندچنین دولت ک ریمی داریم ما
    علی برکت الله

  • مصطفی ارسالی در

    سلام ما که هرچی پیام میدیم تو سایت منعکس نمیکنید ترا بخدا به گوش مسعولین برسونید با این تورم41درصدی ما بازنشستگان تامین اجتمایی چطوری با فرزند دانشجو ومخارج دیگ ر چطوری پول خورد وخوراک خودمون تامین کنی م اخه اینم شد اضافه حقوق کشوری ولشگری هم سان سازی شدن ولی من وامثال من که30سال کا ر کردیم باید حصرت انها را بخوریم تازه پو ل این3ماه که از سال کذشته چی میشه

  • سلام ...و هزاران کلام بی پاسخ ارسالی در

    سلام ...
    بازنشستگان گنجینه های هستند ک زحمت کشیدند و زیر پای شما به شدند
    من فوق لیسانسم بازنشسته مدیر بودم
    مقایسه کنید
    با شاغل من ۹ ماهه بازنشست شدم
    حقوقم با شاغل مقایسه کنید
    من هیچی نمی گم
    نوش جون شاغلا حقشونه
    حق ما کجاست
    ی با وجدانی جواب بده
    آیا نادر این جامعه زندگی نمی کنیم
    بی لیاقت های ک نا عدالتی شما داره بیداد میکنه
    خودتونو بذارید جای بازنشسته ها
    من کلی خرج کردم درس خوندم الان برابر ی فوق دیپلم حقوق میگیرم با این قیمت های نجومی

  • Maryambidi ارسالی در

    مادرم مستمری بگیر تامین احتماعی با دو پس ر مجرد و بیکار در خانه با این حقوق ناچیز مستمری کفاف خرج زندگی نمیشه . واقعا تور م و گرانی بالاست . کاش این مسولین به فکر اقشار صعیف جامعه و همچنین بازنشتگان و مستمری بگیران تامیین اجتماعی باشند .

  • ناشناس ارسالی در

    امروز صبح كه بيدارشدم فكركردم ازغار اصحا ب كهف بعدازسيصدسال برخواسته ام ،باكمي دق ت ديدم فقط يك شب گذشته !

  • ناشناس ارسالی در

    کارمند آتش نشانی هستم و جز کارمندان نظام هماهنگ پرداخت. چقدر حقوق ما آتش نشانا ن شهرستانی کمه و هیچ کس هم جوابگو نیست < br /> نمیدونم چیکار باید کنیم. همش دروغ و تزویر و ریاکاری

  • ناشناس ارسالی در

    خدا ازتون نگذره اخه با 1800یا2چطور میشه زندگی کردچطور بگیم خب خودتون با این حقوق یکماه زندگی کنید

  • مرادی ارسالی در

    چرا اتصاری این مزدور دروغ میگه اخه مردک بگو حقوق خودت چقده وایا با این حقوق ۲ ت ا ۳ نیلیون با تورم ۷۰ درصد با چند جوون ب یکار واجناس نیز۷۰ درصد گرونتر ازسال قبل ۹۸ هست چرا میگه اینجور واونجور

    • ناشناس ارسالی در

      آقای محترم چرا بین کارکنان بازنشسته این مملکت فرق می گذارید کارکنان شرکت نفت،و چ ند نهاد کشوری دیگر، عین بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری حقوق میگیرند بنده بعد ا ز ۳۳ سال سابقه کار
      با مدرک لیسان س چهار ملیون حقوقم باش وآن آقا در فلان ن هاد با مدرک دیپلم شاید هم زیر دیپلم دوا زده میلیون تومان حقوق بازنشستگی بگیره ‌ .این چه عدلیه .خود شما اگه با ماهی چهار ملیون حقوق بازنشسته بشین چکار میکنین؟

  • بهنام ارسالی در

    واقعا نمی دونیم خودشون خرند یا مردم رو خر حساب می کنند،
    البته فکر کنم دومی درست تر باشه، عذرخواهی می کنم، آمپر چسبونده ام.

  • ناشناس ارسالی در

    بالا خره مسئولین محترم هم باید خرج کاخها واقازاده ها را در کانادا بدهند خب اگر ح قوق مارو بخوان عادلانه افزایش بدهند پس خ رج ومخارج اقازاده ها چی میشه ما باید ش رایط اونارو در نظر بگیریم نه اینکه اونها شرایط مارا

  • علی میرزا طاوس نژاد ارسالی در

    بالاخره لپ کلامو بگین حقوق اضافه میشه یا نه همینو بس

  • دبیر بازنشسته ارسالی در

    انشااله جواب دروغهایی را که میگویید خدا در این دنیا بدهد تا ببینیم ودلمان خنک شود شما که به آخرت ایمان ندارید تا به آن دنیا بسپاریمتان،آقای نوبخت مگر داری صدقه میدهی ،قیمت الان یک خانه۴۰ متری در پستترین جای تهران ۶۰۰ میلیون تومان است ،فکر کنم به خواسته خود رسیده اید که بازنشسته ها را به فلاکت ودریوزگی رسانده اید تا زودتر ازغصه به حد سکته برستند انشااله اگر شامل شما هم بشود در بازنشستگی شما را هم میبینیم هر چند شما اصلا به فکر بازنشستکی هم نیستید چون فکر میکنید تا آخر عمر رسمی هستید

  • ق.س ارسالی در

    سلام افاضاتی که گهگاهی آقایان سواربرکارم یکنند برای این است که پستشان وحقوقهای آن چنانی راازدست ندهنددرغیراین صورت حقیروام ثال من چنین اراجیفی که اینها میگوی ندداریم سرسفره زن وبچه مان میبینیم وکاری جز خجالت نمیتوانیم انجام دهیم این حضرات یک ماه حقوق ما راباحقوق خودجابجا کنندبب ینیم متوانندجان سالم بدرکنند

  • ناشناس ارسالی در

    سلام.
    وسپاس از پیگیریهای جناب آقا ی مهندس حاج کریم صادق زاده در موضوعات حق وقی ومعیشتی کارگران وبازنشستگان،
    از دلایل تمایز حقوق کارگران وبازنشستکان که باعث گردیده همیشه کفه ترازوی عدالت بر ای بازنشستگان پایین تر باشد.
    ۱_هز ینه ی خانواده های بازنشستگان نسبت به دور ان اشتغالشان به سبب افزایش نفرات از جم له عروس ها وداماد ها ونوه ها ، بیش از دو ران شاغل بودن است.
    ۲_در دوران اشتغ ال و قبل بازنشستگی ، کمبود معیشت وسبد هز ینه های زندگی با اضافه کاری جبران می شد ولی اینک از آن محرم هستند. که مبالغ قابل ملاحظه ای بود.
    ۳-در دوران اشتغال از بهره وری ، کارایی ، اضافه تولید و.... که هر کدام جهت جبران کمبود ها زندگی ، را اصلی را ایفا میکرد که اینک بازنشستگان از آن محروم هستند.
    ۴_اینک میزان م زایای شاغلین: حق مسکن ، اولاد ،عایله من دی، وخواروار و...بیش از بازنشستگان است و صندوق آینده ساز بدتر از تامین اجتماعی ۵_میزان عیدی سالانه ای که در زمان ا شتغال دریافت میکردیم به یک چهارم آن زما ن رسیده
    لذا در جمع بندی شاهد اوضا ع بسیار وخیم بازنشستگان هستیم که بایستی تدابیر بس مهمی برای آنان گرفته شود.

  • سیدکاظم شاهجهانپور ارسالی در

    جناب آقای انصاری نظر مردم راخواندی؟ آیا از صحبتهاي خودت شرمنده شدی ؟ ولی میدانم آنقدر که وقیح هستید شرم راخورده وحیارا قی کرده اید شماکجا وشرمتدگی شما کجا وترس از خدا مثال قدیمی که میگه ( بترس ازکسی که نترسدازخدا) اگراین همه بهاری که ازاول انقلاب تابه امروز شما واسلاف شما کاشته اید راست بوداکنون مملکت آباد شده بود ولی افسوس که همیشه مسئولین ما به تملق وچاپلوسی افراد پائین دست هم محتاج وهم دلخوشند همین است که غربیها به کشورما میگن جهان سومی مبارکتان باشد

  • ناشناس ارسالی در

    خیرنبیتین ۲۶ درصد بااین تودمی که شما برا مون درست کردین به اجاره خونه میشه یا قسط امو یا جهیزیه دختر واگذارین بخدا چرا هر چه ارسال میکنم نمیزارین فقط میگم کاسه چ کنم چکنم دستتان بگیرید

  • ناشناس ارسالی در

    دروغگوها گفتین ۲میلیون و ۸۰۰ کمتر نیست م ردین جون کندین که سه ماه تابمون دادین گف تیم حتما شاخ غولو میخاین بشکنین تووووووو ووف

  • ناشناس ارسالی در

    اخه چرا اینقد دروغ میگید؟ تورم ۱۴۲درصد؟ همین پارسال تا حالا همه چیز سه برابر شده ، چی میگید برا خودتون؟ مردم رو احمق فرض کردین؟؟؟؟؟

  • تمشکال ارسالی در

    بازار بی عدالتی در افزایش حقوق بین شاغلین و بازنشسته ها داغ است اگر مجلس در راس امور است توقع داریم برای این بی عدالتی تکانی بخورند اگر خودشان را در راس امور نمی بینند حداقل برای (عدالت )در افزایش حقوق شاغلین و بازنشسته ها) مجلس ترحیمی برگزار کنند و ما بازنشسته ها را خبر کنند تا به سوگ از دست دادن عدالت سینه زنی کنیم

  • محمود ارسالی در

    با سلام. شما تورم را کنترل کنید که قیمت ها سرسام آ ور نره بالا.نیازی به افزایش حقوق نیست

  • ناشناس ارسالی در

    آقای نوبخت دلش به حال کارمندا نسوخته میدونست آخر کارشه آمد حقوق شاغلین ۵۰ درصد اضافه کرد که حقوق ۴۰ ملیونیذخودش بیست ملیون اضافه بشه به نظر شما مشکوک نیست چرا سالیان قبل حقوق کارمندا اینجور اضافه نشد

  • ناشناس ارسالی در

    آقای انصاری سال ۹۲ پراید چ قیمت بود الان شده ۹۰ میلیون،،،
    شما در رفاه هستی د،خبر از بازنشسته های ۴ خانواری ندارید،، حقوق جنابعالی چقد امسال اضافه شده؟

  • ناشناس ارسالی در

    من مریض دیالیزی هستم بازنشسته تأمین اجتم اعی هستم مستمری من 600هزارتومان 50هزارتو مان برای بیمه تکمیلی کم میشود میماند 550 آخه با این تورم گرانی چطوری من با این مس تمری متوانم زندگی کنم خانه هم ندارم لطفا من را راهنمایی کنید چطوری زندگی کنم،شما ،خودتان با این،حقوق زندگی می کنید اگر شر م وحیا خریدنی بود،با این حقوق پنج کیلو گ رم برایتان میخریدم 90روز از سال رفت و هی چ خبری نشد،از اضافه حقوق،بازنشسته تأمین اجتماعی یک سوزن به خودتان بزنید و یک جوا لدوز به مردمممممممممممممممممممممم

  • ناشناس ارسالی در

    مردم دیگه حریف شما نمیشوند خدا جواب بی عدالت هاتونا بده از فقر و بی پولی مردیم

  • یکی از بدبختها ارسالی در

    شماحتمادین اسلام راقبول نداری وگرنه اگه میدونستی اخرتی هم هست به فکربازنشسته هام یبودی

  • محمدی.محمدحسین ارسالی در

    سنگ پای قزوین برای مسئولین محترم جوابگو نیست . پینوکیو چشمهایش ازحدقه بیرون زده. .

  • احمق ارسالی در

    سگ چوپان تا جایی همرات میاد که لقمه لقمه بهش نون بدی. اگر یکجا شکمش را سیر کنی د یگر همرات نمیاد.توخود بخوان حدیث مفصّل.

  • ناشناس ارسالی در

    ایران تبدیل شده به یک کشور طبقاتی که تنه ا یک درصد اون از عهده زندگی بر میان و ۹۹ درصد اون که قشرضعیف کار گر و کارمند و ب ازنشسته و شاغلین ازادو...هستندباید زیر پ ای دولتمردان نامرد بیغیرت اختلاص گر حرام لقمه برا یک زندگی بخور و نمیر دست و پا بزنند.می دونید چرا ؟ علت کاملا واضح است. چون قران در زندگی فردی و اجتماعی ما محجو ره چون معاد باوران اندک و قلیلند چون حب دنیا در دلها بیداد میکند چون عقب نشستیم و تنها منتظریم تا دولت بیکفایت و پول پرس ت برامون کاری بکنه .برخیزید که چاره کارد ر همت بلند شمادر رواج تدبر در قران است .

  • ناشناس ارسالی در

    خدا پدر احمدی نژادو بیامرزه اون موقع که ما شاغل بودیم حقوق بازنشسته هارو دوبرابر کرد ، حق با شماست بزرگوار خلایق هرچه لایق!!! متاسفم براتون!!!

  • ناشناس ارسالی در

    دزدی وچپاول چیزی نذاشته مسابقه بخور وبچا پ ودررو گور بابای من که سی سال تو برف وب اران ومحرومیت سگدو زدم وخدم وحشم برا اق ازاده تربیت کردم

  • شهرام ارسالی در

    خوبه، خودتون هم اعتراف میکنید، ازسال92یع نی طی7سال! 26%افزایش، خودتون راجناب انصا ری مسخره کنید، توهین ممنوع! 🤔

  • ناشناس ارسالی در

    تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی دان شگاههای علوم پزشکی کشور چه شد. چرا یک نی روی قراردادی درمانی و خدماتی علوم پزشکی با همکار پیمانی و رسمی خودش ۳میلیون ونیم تفاوت دادشته باشد در صورتی که هردو در ی ک سطح مدرکی یا رسته شغلی قرار دارند . تا کی این همه بی عدالتی..

  • ناشناس ارسالی در

    تبدیل وضعیت نیروهای درمانی علوم پزشکی چه شد.
    کرونا دوباره برگشت..😙

  • Hadi ارسالی در

    با سلام من از اسفند ۹۸ با ۱۰ میلیون تومان اومدم تو بورس هیچ دوره آموزشی ندیدم فقط سهم های فلزات خریدم الان آخر خردادماه پولم سه برابر شده اگه تا ۲۰۰ میلیون دارید برید تو بورس عاااالیه بیشتر پول داشتید فقط ملک و زمین بخرید . یا حق

  • ناشناس ارسالی در

    فکرکردین خودشون نمیدونند که تورم از سال ۹۲ تا حالا گوشت کیلو ۲۷ تومن بوده شده کیلو ۱۰۵ تومن؟ میخوانند بدزدند سیری ندارند

  • ایرانی بدبخت ارسالی در

    آقای انصاری شما از سال 92 تا حالا چقدر از اموال عمومی را صاحب شدی سه فقره معدن در یزد و چندین دهنه مغازه در شهر زادگاهت و مشغول به تحصیل فرزندتان در آمریکا و دهها رانت دیگری که خودت بهتر میدانی برای چند درصد افزایش چندر گاز منتی نگذار

  • بنده خدا ارسالی در

    دوست داری با این موضوع که گذاشتی بهت فحش بدند منت سر مردم میذارید خب بگو ببینیم از سال 92 تورم چند درصد رفته بالا

  • دلسوخته بی عدالتی ارسالی در

    یا رب بستان داد عزیزان ز امیران.
    چوب خدا صدا نداره. نکنید بترسید از خدا. یه بازنشسته.

  • معلم بازنشسته ارسالی در

    بله خو. توگفتی وما باورکردیم .حرف خوب تک رار میکنید اما درعمل لال می شید .خداوندش ما ها را به دردی که ما گرفتاریم دچارفرما ید الهی آمین

  • رضا امید حقی ارسالی در

    یازده ساله بازنشسته هستم طی این مدت فقط اول سال شاهدتبلیغات افزایش ونهایتا یک چهارم تورم به حکم حقوقی اضافه شده ازنظر مسعولین کشور بازنشسته مرده اش خوب است

  • ناشناس ارسالی در

    دوستان مافیای حاکم صاحب قدرت و ثروت است انها به فکر ما نیستند.این حقوقی که به ما میدن برای این که از گرسنگی نمیریم وبرای انها نوکری کنیم خدا ذلیلشان کند.

  • ناشناس ارسالی در

    این احمق ها مردم را چی فرض کرده اند سال 92 سکه و دلار و آب معدنی و نان و هر چی فکر کنی چند بود و الان چنده
    پس لال شوید لطفا که مردم را به روز سیاه نشاندی د و ایمان مردم را به باد دادید که بایستی در روز قیامت جوابگو شوید مردم دیگر به و اجبات هم کاهل شده اند روزه خواری در ملا عام توهین به مقدسات و ...

  • ناشناس ارسالی در

    اقای انصاری سال ۹۲ مربوط دقیانوس واصحاب کهف بود!!!!

  • هالو ارسالی در

    تو را به خدا اینقدر درباره بازنشستگان ننویسید
    بقیه مردم فکر می کنند میخوان واقعا حقوق بازنشستگان را زیاد کنند ..اگر اینا حقوق بازنشستگان را زیاد کردند شما هرچی دوست داشتید..بگید فقط وفقط اینا حرفای قشنگ میزنند ولی در عمل کاری انجام نمیدهند..چون هرکی بیاد سر کار فکر جیب خودشه وقتی اقای معاون فلان قوه اینجوری بالا کشیده دیگه این هایی که مقام پایین تری دارند میگن ما چرا این کارا نکنیم....اینجوریه عزیزان کسی فکر بازنشستگان نیست فقط حرفای قشنگ

  • ناشناس ارسالی در

    تبعیض بین بازنشستگان کشوری باشاغلین رابر طرف کنید اگر انسانید واگروجدان دارید! وا گر ازخدا وقیامت می ترسید البته اگر خدا ر ا،حتیٰ قبول هم داشته باشیدکه محال است!!! . سریعا تا اتفاق ناخوشایند نیافتاده کاری بکنید.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من سال ۹۶ با مدرک فوق لیسانس وحق مدیریت بازنشسته شدم حکم درحال حاضر۴۶۰۰ اگرشاغل بودم ۹۵۰۰ میشد تورم فقط برای شاغلین نیست باشرایط سخت درس خوندیم ودرشرایط سخت کارکردیم مدرسه ی بدون سرانه و...مسئولین پرتوقع

    • ناشناس ارسالی در

      قصدتوهین به کسی روندارم ولی ما جزء دانش آموزان زرنگ ودرسخوان دهه ی ۶۰ بودیم وهمک لاسی های درس نخوان ما از طریق نهضت وارد آموزش وپرورش شدن وهنوز شاغلن باحقوق ۲ بر ابر ما🤔

  • بدبخت ارسالی در

    اگر نمی تونید حداقل لطفا بروید اتریش سوئ یس ‌جای کسی رو بیارید تا نشنون بده چط وری تورم اداره کنه البته که الکیه اون بن ده خدا ها هم دزد میشن میرین مملکتشون بدب خت میشه

  • حسین ارسالی در

    بی وجدان با ۱۵درصد افزایش بازنشسته میتوا ن دختر شوهر بده یا پسر زن بده تف به غیرت ت نامردا

  • ناشناس ارسالی در

    حقوق خودت چند درصد اضافه شده خجالت بکشید حقوق صنار بازنشسته ها راکردید چماق هی م یزنید توسرمون خوتون میلیارد میلیارد میبر ید میخورید فور میکنیذ کسی خبر دارنمیشه م ا بلزنشسته ها یک کیلو میوه نمیتونیم بخری م گوشت قرمز راهم بکل فراموش کردیم برنج ا یرانی هم که اصلا حرفش ونزن بسه دیگه چقدر شماها روتون زیاذه

  • ناشناس ارسالی در

    تمامی این معضلات ناشی از عدم شایسته گرایی است

  • یوسف محمودی ارسالی در

    سلام،عجبا ۲۶درصد شاهکار کردی ولی درعوض عقلتواز دست دادی نفهم درصد تورم ۵۰۰درصد چرا نمیگی اونوقت همه چیز می تونستیم بخریم با حقوق اما هرسال پول بی ارزشتر وحقوق ها را ناچیز افزایش دادی به طوری که حقوق امروزی ما کفاف ده روز را نمکنه بی عقل ونفهم خودتی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام حیا شما دایره کارمند دولت خوردی ..
    بله حیا را که بخورید ابرو را میبرید
    کارخانه ایران خودرو همیطور است
    اگر در کشور تخم مرغ کم باشه
    مرغ داری ازاف میکنیم
    و اگر ماشین کم کاستی داشته باشیم
    کارخانه ازاف میکنیم..
    به هر حال قیمت پراید ۳ ملیون است
    پول ملی را تو چه میکنی...قبرت بلزه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام حالا دایره کارمند دولت میخواهید ما تحریم شما کنیم....
    کشت برداشت همینه ..مردم تو این کشور زهمت میکشند ...
    یک مرخ دیر تخم کنی تهران به لزش میفته..
    جطور قیمت ماشین نمیاری پاین تا تنت تو گور نلزه...

  • ناشناس ارسالی در

    سلام کارخانه ازاف کن ..
    بوجه ملکت تو دستت گرفتی ..
    ادم ادم است حوا حوا..
    بهشت نقد ماله کارمندای دولت ...
    مردم پشت سره شما ..
    میگوید شیخ جا زد..

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چقدر مسخره هستند این همه توهین به بازنشستگان شاخص به عموم مردم ایران حالا همسان سازی میکنیم ماهی ۳میلیون میدم به م سئولین 1ماه زندگی کنند آنوقت ببینیم کت ت ن کیه

  • عمار از شیراز ارسالی در

    مقصر همه گرونی ها بی تدبیری آقای روحانی هست پدر ملتو در آوردین ملت از انقلاب و ا سلام زده شدن بخاطر اینکه رو بازار نظارت نداشتید بنده به جد میگم بخاطر اینکه مردم از انقلاب اسلامی زده بشن این کارا را کر دن به پیغمبر نفوذ تو این دولت بیداد می‌ک نه امیدوار خدا هستم سیلی خدا رو صورت کثی فتونو سرخ کنه اگر بازار کنترل میکردیم نی از به افزایش حقوق هم نبود من هرچی تو باز ار گشتم یک تعزیرات حکومتی ندیدم.

  • خرد ارسالی در

    برو بابا،حقوق 5 میلیونی یک معلم نسبت یه 1500تومن 57 هم 4/998،500میلیون اضافه شده خیلی عالی شده؟
    57 سکه 420 تومن بوده یعنی حقوق یک معلمی که 1500 بوده 3 سکه و نصفی می‌شده
    یعنی به نرخ امروز 28/500،000میلیون حقوقش بوده بقیه کارمندا هم به همین منوال
    حالا تو قیافه میگیری میگی 26 درصد رشد کرده
    برو، برو که دلمون خونه

  • ناشناس ارسالی در

    بنظرمن پیش وجدانش صددرصد ملامته ولی بنابر سیاست دروغین باید بلغور کنه انشاالله دامنتان راخواهد گرفت

  • معلم پشیمان ارسالی در

    این دولت ظالم است

  • ناشناس ارسالی در

    خدا از سرتون نگذره

  • علی ارسالی در

    واقع ان دست مسعولین درد نکنه بااین همسان سازی وافزایش حقوق خسته نباشید ازدست ما که کاری برنمیاد ولی خدا ازتون نگزره

  • معلم ارسالی در

    آقای محترم تورم چن برابرشده؟ قیمتهاچن در صدرفته بالا؟افزایش حقوق راباافزایش قیمت هامقایسه کن لطفانه با....دراین میان بیشت رین ظلم درحق بازنشسته های 2-3سال اخیرشده است لطفانسنجیده حرف نزنیدعاقلانه فکرکنی دو.. قیمت سکه دلار خونه ماشین ولوازم خان گی خوراک پوشاک اجاره بها و...اون موقعه چ قدربودالان چقدرشده لطفاحرف بی ربط نزنیدو ای به حالمان بااینچنین مسئولین کوتاه فکر ونادان خدابه دادملت ومملکت برسه.
    ا للهم العجل الولیک الفرج

  • رضا بنانی ارسالی در

    سلام من با سی سال کار با مدرک کارشناسی پرستاری با حقوق زیر چهار ملیون امسال شامل طرح همانند سازی مشاغل نشدم ولی افراد وزارت نفت با مدرک دیپلم وزیر سی سال کار در یافتی بیشتری از من دارند تین عدالت است چرا با وجود بازنشستگی و این حقوق و نداشتن خودرو درطول عمر یارانه معیشتی به من تعلق نگرفت این مفهوم عدالت است پرستاران بازنشسته محتاج القاب نیستند حقوق عادلانه می خواهند نکند شما انتظار دارید افرادی مانند من که بیشتر سالهای خدمتش دو شیفت کار کرده به علت حقوق کم در زمان بازنشستگی باز دو شیفت کار کند ای کاش منصف باشید وخود را به جای امثال من بگذارید که در طی سی سال شب وروز وعید وعزا وسیل و زلزله و انواع بیماری های مسری کار کرده ولی کمترین توجهی از نظر حقوق به آن نمی شود وبا گفتن چند ماده و تبصره می گویید به اسناد به اینها مشمول طرح همانند سازی نمی شوید چرا با استناد به همین قوانین جلوی گرانی و تورم را نمی گیرید فقط میخواهید به بازنشستگان فشار اقتصادی بیشتری وارد کنید چرا طرح کلی همانند سازی برای تمام دستگاههای دولتی را اجرا

  • محمود - ق ارسالی در

    طبق ماده ۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری حق وق بازنشستگان و کارمندان هر ساله میبایست برابر نرخ تورم افزایش یابد بعنوان یک با زنشسته از شما سوال دارم نرخ میانگین تور م این چند سال چقدر بوده است سال ۹۸ نرخ ت ورم ۴۲ درصد بوده ، شما قانون را عمل کنید عوام فریبی بس است

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سرتون با ابن تیترتون

  • ناشناس ارسالی در

    کاری به گذشته ندارم کلی از شروع سال هر م وقع رو گوگل زدم صحبت از افزایش حقوق بازن شسته فر هنگی بود می دونید همیشه با یک اس ترس خاصی تو مدرسه حاضر می شم گذشته از اس ترس های روزانه می ترسم که شاگردم بگه حقو قدانان اضافه شده و من بک دنیا در دلم از داشتن این شغل و این بیانات شرمنده بشم با با ترو خدا بس کنید اگر نمی تونید حقوق ها رو افزایش بدید طبا تو خالی یزید رو به دس ت تون نگیرید

  • از نوع حیوان ارسالی در

    آخه آدم نهفم. سال 67 ماهیانه .به مبلغ
    دو هزاروپانصدتومان حقوق میگرفتم. با آن خانه ساختم. الان سه میلیون تومان حقوق میگرم. یک انباری مستراح ویالانه حیوان نمیتوانم بسازم. ای بیچاره‌ها هرچقدر جلوتر می‌رویم شما بیاورزه ها زندگی مارا تلخ تر میکنید شماها بیسوادید این را باور کنیدحداقل بر بیسوادی خود برای خودتان فکر کنید درصد های شما به درد خودتان میخورد این حقون. پول دارو ویا یک آزمایش نمی‌شود. واقعا مرد هستید بیا شما ویا هر کس از شماها ادعا دارد با این حقوق زندگی کنید.بریم سر اصل مطلب.باهم ایرانی حساب کنیم اگر کسی خانه نداشته باشد. ماهیانه با سه میلیون تومان حقوق آقای درصدیهابا شمایم.١_پرداخت اجاره خانه ٢_نان٣_برنج ۴صابون ریکا تاید دستمال کاغذی مسواک خمیردندان شامپو سنک پا نخ وسوزن وغیره... ۴_لباس وکفش ودن پایه وپارچه برای حفظ حجاب خودم خانواده۵_گوشت ومرغ و حبوبات مال خودتون. خیارو گوجه وسیب زمینی مال ما ۶_میوه جات مال شما. مقداری سبزیجات مال ما. ٧_خرج تحصيلات دانش (نیاموز) . ازقبیل قلم خودکار مداد دفتر ودستک وپول آرایشگاه ٨_قندو چای مال ما ونباتی مال خودتان ٩_کرایه ماشین ١٠_هزینه آب برق کاز تلفن ١١_استکان ونلبعکی ١٢_پول عروسی١٣_ گردش و مسافرت رفتن مال خودتان.. پول دکترو دارو. وآزمایشات. ١۴_شکسته شدن بشقاب وکاسه ١۵_هزینه ازدواج. ١۶_پول جیبی خانواده ١٧_خلاصه و سایر هزینه‌ها...... دیگر حوصله اش را ندارم...آقای درصدیها. اگه مرد هستی. اگه سیبل داری بیا با ٣میلتون تومان باشرفانه زندگی نه نفس بکش نه جرأتش راندار ی. چون نفس کشیدن هم هزینه داره ٣میلتون تومان هزینه ماسکو الکل هم نمیشه.... حالا بشنید چورتکه بزنید

  • ناشناس ارسالی در

    چرا چرت وپرت میگین. خوش بحال هفت سال پیشیمون حالا که هر روز قیمتها بالا می ره
    هیچی نگین بهتره خدا لعنت کنه نوبخت که با خنده هاش اعصاب برامون نذاشته انگار صدقه میده مملکت مال ما بود شما به تاراج بردین خدایی هم هست

  • بازنشسته کشوری نیمه دوم ۱۳۹۸ ارسالی در

    چرا دروغ میگید فقط ۱۵ درصد اضافه شده وبا شاغلین هم طراز خودم در عرض ۳ ماه ۵۰ درصد تفاوت حقوق دارم .اخه به چه حسابی انقدر ظلم وتبعیض خدا ازتون نگذره .

  • ناشناس ارسالی در

    حرامزاده من لیسانس وسی سال کار کردم در طول دوسال یک میلیون به حقوقم اضافه شده ک ه پانصد امسال وپانصد پارسال بوده کجای ای ن بیسوشش درصده خدا ریشه تون در بیاره در وغ گوهای کثیف

  • علی نجفی نیا ارسالی در

    من به عنوان دبیر بازنشسته سال 84 با گروه ۱۵ حقوق زیر دیپلم را می گیرم باید به اقای انصاری گفت آقا عدالت را اجرا کنید باید همه کارمند و کارگر و هر سازمان و اداره از یک تشکیلات پیروی کنند البته سختی کار و مدارک تحصیلی و سوابق کاری جای خودش نه یک اداره حقوق نجومی یکی زیر خط فقر!

  • بهورز باز نشسته ارسالی در

    بعداز سی سال کار کردن، حقوق سه میلیون تومان باید بریم؟ کارگری آن هم توان کار نداریم ولی متاسفانه کسانی هستند مثل آقای انصاری نفس ازجایی گرم بلند می شود

  • مصطفی ارسالی در

    آقای انصاری مردباشین یه ماه مثل بازنشسته ها زندگی کنید

  • علی ارسالی در

    خدایی به چی میخواهید برسید یه جوری تو عن وان خبر مینویسید افرایش ۲۶ درصدی حقوق با زنشستگان مثل اینکه امروز میخواین اجراش ک نید
    بابا سال ۹۲ چه ربطی به الان د اره حقوقها رو برگردونید به سال ۹۲ اما نر خ تورم را هم برگردونید به اون موقع
    خودتون و ما رو مسخره نکنید

  • محمد ارسالی در

    سلام یه کلمه بیشتر نمیگم برای همه ملت مظ لوم متآسفم

  • علی غلی ارسالی در

    مردیکه نمیفهمه تورم سیصد درصد افزایش یاف ته?

  • علی غلی ارسالی در

    پولهای مملکت بجای خرید دارو ومایحتاج مرد م دارن میبرن کانادا اقساط وام خانه هاشون بدن حالا دوریال به کارمند دادن عارشون م یاد بازنشستگان که هیچ بیگانه اند

  • ناشناس ارسالی در

    واقعابازنشسته های فرهنگی مخصوصا بازنشسته هایمهر98خیلی مظلومند وحقشان ضایع شد این همه بی عدالتی تاکجا ماجز مردگانیم درعالم بررخیم نهجز شاغلینیم نه بازنشستگان نه ر تبه بندی نه قانون فصل وهم نه همسانسازی ب راستی جایگاه ماکجاست حقمان راازکی بگیر بم چرابه ماظلم میکنید یک لحظه خو تان راب ااین اوضاع بجای مابگذارید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام نمیدانیم چرادولت رزمندگان ازمیهن درزمان بحران جنگ ازمیهن دفاع کردندحمایت نمیکندرزمندگان داوطلب هیچ خدماتی ازدولت نگرفتندازبیمه درمانی محروم هستندالویت حمایت دارندفرقی بین رزمنده وافرادی جبهه نرفتندبایدباشدعدالت احترام کرامت تاسف جانباز۲۰درصدکرمانشاه آتش بسوزدبرای معیشت

  • حشمت اله احدی ارسالی در

    معلمان وکارگران درزمان شاه هم به سختی زندگی میکردند من ناچاربودم کار دوم وسوم انچام دهم صبح تاظهر حسابدار شرکتی بودم
    ساعت شش بعدازظهر کلاس شبانه اکنون هم خودم همسرم وپسرم که ازخانواده جداشده و
    بیکار بامازندگی میکند منهم نارسایی قلب فشارخون بالا وآرتروز کمر وباید مفصل لگن عوض کنم چون بادوعصا به سختی حرکت میکنم
    بیمه تکمیلی هم سقفش پر است نمیدانم چکنم
    واردنودسالگی شدم

  • حسینی ارسالی در

    فقط دروغ دزدی اختلاص وعده های پوچ .....اگه بشمارم فقط عمرمو تلف کردم

  • حسینی ارسالی در

    هیچی نمیگم کو گوش شنوا .

  • نیما ارسالی در

    چرا حرف چرت میزنیدومردم رومسخره میکنیدتو رم ازهزاردرصدم بیشترشده خون مردم وکارمند ان رومکیدیدشماخجالت نمکشیدازافزایش حقوق هاحرف میزنیدچه افزایشی همه روبیچاره کردی دهمه روگدا کردیدنوبخت حقوق هاروافزایش نم یده انگارازجیب پدرش،میخوادبده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها