|
کدخبر: 317747

حضور شیرین گروه زر در مراسم بزرگداشت روز ملی قناد

همایش بزرگداشت روز ملی قناد با حضور رئیس اتاق اصناف تهران، رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس سازمان صمت و تولید کنندگان صنف قنادی در تهران برگزار شد.

اصناف حضور شیرین گروه زر در مراسم بزرگداشت روز ملی قناد

به گزارش روابط عمومی گروه زر، با توجه به روند رو به رشد صنف قنادان و جایگاه قنادان ایرانی در جهان، تعیین یک روز به عنوان «روز ملی قناد» در تقویم سراسری کشور قرارگفته است و هولدینگ صنعتی و پژوهشی زر که یکی از تولیدکنندگان مواد اولیه باکیفیت صنف قنادی است حضور پر رنگی در برنامه های روز ملی قنادی داشت. در نمایشگاه جانبی این همایش ملی، محصولات مواد اولیه صنف شیرینی و شکلات در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و گروه زر با شرکتهای تولیدی زر فروکتوز و زرکام محصولات خود را در حوزه مواد اولیه این صنف در معرض دید علاقمندان شیرینی و شکلات قرار داد.

زرماکارون۱

نمایشگاه مواد اولیه و محصولات شیرین گروه زر و سایر تولیدکنندگان شیرینی و شکلات در این نمایشگاه، فرصتی برای آشنایی عموم جامعه با صنعت قنادی، ارتقاء فرهنگ مصرف با کیفیت و بهداشتی و ارتباط بیشتر بین تولیدکنندگان و مشتریان بود.

زرماکارون۲

گروه زر با هدف رفع دغدغه های صنف قنادی و حل مشکلات تامین مواد اولیه با کیفیت، با شرکتهای زرفروکتوز به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع فروکتوز، گلوکز ، شربت اینورت و نشاسته خوراکی در کشور و همچنین شرکت زرکام به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع شکلات و فراورده های کاکائویی مورد نیاز صنف قنادی، حضوری پر رنگ و شیرین دراین نمایشگاه داشت. همچنین در همایش بزرگداشت روز ملی قناد که در مرکز همایشهای نورالرضای تهران برگزار شد، از دستاوردها، هنر و مهارت قنادان پیشکسوت و کارآفرینان ایرانی این حوزه تجلیل شد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها