|
کدخبر: 310743

قیمت انواع گردو در بازار + جدول

برای پاسخ به این سوال می توان گفت، این ماده غذایی را می توان به تنهایی و به صورت خام مورد استفاده قرار داد، همچنین می توان آن را با سایر مواد غذایی و خشکبار ترکیب کرد و سپس استفاده کرد. شما می توانید به روش های زیر عمل کنید:

اصناف قیمت انواع گردو در بازار + جدول

این ماده غذایی را می توانید با توت خشک مورد استفاده قرار دهید. این ترکیب، ترکیبی خوشمزه و همچنین مقوی می باشد که به عنوان میان وعده می توان در نظر گرفت.

این ماده غذایی را می توانید با پنیر استفاده کنید. گردو، پنیر و نان غذای کامل و همچنین مقوی است که سایر مواد مورد نیاز بدن را تامین می کند.

این ماده مقوی را می توانید با موز، شیر و عسل ترکیب کنید و از آن میل کنید. برای تهیه این معجون می توانید یک عدد موز، ۴ عدد گردو، ۲ قاشق غذاخوری عسل و یک لیوان شیر را با هم میکس کنید و از آن به عنوان یک معجون انرژی زا استفاده کنید.

برای رفع مشکلات پوست، درمان ریزش مو و …. می توانید این ماده غذایی را به همراه پسته، فندق و بادام مصرف کنید. مغز های نامبرده را می توانید پودر کنید و سپس با هم ترکیب کنید. ترکیب به دست آمده را در آب جوش حل کنید و سپس میل کنید.

گردو و خرما یکی دیگر از ترکیبات بسیار دوست داشتنی می باشد. برای تهیه این ترکیب تنها کافی است این دو نوع خوراکی را با هم استفاده کنید.

استفاده در غذا و شیرینی

از این ماده مقوی می توانید برای تهیه برخی از غذا ها و شیرینی ها استفاده کنید. فسنجان یکی از غذا هایی می باشد که در ساختار آن ها از این نوع ماده غذایی استفاده شده است. از ماده غذایی نامبرده می توانید برای کیک های گردویی و یا شیرینی های گردویی استفاده کنید.

قیمت یک کیلو گردو امساله کردستان مبلغ ۲۳۳,۳۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت یک کیلو گردوی تویسرکان مبلغ ۴۸۵ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت انواع گردو
نام محصول مقدار قیمت / تومان
گردوی پرچرب و امساله کردستان یک کیلو گرم ۲۳۳,۳۰۰
مغز گردو اذربایجان یک کیلو گرم ۴۲۰,۰۰۰
مغز گردو تویسرکان سفید یک کیلو گرم ۴۸۵,۰۰۰
گردو کاغذی یک کیلو گرم ۲۶۵,۳۰۰
مغز گردو شکسته یک کیلو گرم ۳۴۸,۰۰۰
گردو پوست نازک ایرانی پرچرب یک کیلو گرم ۲۳۷,۵۰۰

 

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها