|
کدخبر: 282933

هزینه یک وعده تن ماهی برای ۴ نفر چقدر است؟

ارزان‌ترین کنسرو ماهی تن بازار تقریبا ۳۰ هزار تومان و مدل‌های پرفروش در سوپرمارکت‌ها نزدیک ۴۰ هزار تومان فروخته می‌شوند.

اصناف هزینه یک وعده تن ماهی برای ۴ نفر چقدر است؟

ارزان‌ترین کنسرو ماهی تن را در سوپرمارکت‌ها تقریبا ۳۰ هزارتومان می‌فروشند. کنسرو ۱۸۰ گرمی ماهی تن برند کاریبو با قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان یکی از ارزان‌ترین گزینه‌هاست که از این اسم محصولات غذایی زیادی در قالب کنسرو مثل رب گوجه، مایه ماکارونی و... در فروشگاه‌ها وجود دارد. کنسرو ماهی تن ۱۸۰ گرمی آلیش با قیمت تقریبی ۳۴ هزار تومان و کنسرو ماهی تن ۱۸۰ گرمی فیله تاپسی با قیمت ۳۵ هزار تومان جزو ارزان‌ترین تن‌ماهی‌های فعلی بازار محسوب می‌شوند.

اگر سری به آمار‌های رسمی بزنیم، در آخرین داده‌های مرکز آمار که به آبان امسال مربوط می‌شود، متوسط قیمت کنسرو ماهی تن ۱۸۰ گرمی، ۳۵ هزار تومان بوده و الان تقریبا در همین بازه کنسرو ماهی تن گلدن‌لوکس و اورگانا فروخته می‌شوند. از برند اورگانا ماهی تن قلیه‌میگو، کنسرو ماهی تن فلفلی و کنسور ماهی تن با شوید هم در بازار وجود دارد و گلدن‌لوکس علاوه بر محصولات غذایی در بخش مواد شوینده هم فعالیت می‌کند.

پرفروش‌ترین ماه تن فعلی در بازار به برند‌هایی مثل مکنزی، گالکسی، طبیعت، خوشبخت و شیلتون تعلق دارند. کنسرو ماهی تن ۱۸۰ گرمی مکنزی که در روغن گیاهی درست شده، با قیمت ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود که البته برند مکنزی دو مدل ماهی تن دیگر با طعم شوید و دودی می‌فروشد که قیمتشان ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان است. کنسرو ماهی تن گالکسی ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان و کنسور ماهی تن ۱۸۰ گرمی طبیعت با همین قیمت فروخته می‌شوند. کنسور ماهی تن ۱۸۰ گرمی طبیعت با فلفل قرمز قیمت بیشتری دارد و خرید آن ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان تمام می‌شود. از همین برند طبیعت ماهی تن ۱۸۰ گرمی با شوید بین گزینه‌های پرفروش دیده می‌شود و قیمت آن همان ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان است. کنسرو ماه تن ۱۸۰ گرمی خوشبخت و شیلتون هم ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شوند. از برند لادن دو مدل ماهی تن بین گزینه‌های محبوب خریداران در سوپرمارکت‌ها دیده می‌شود. اولی کنسرو ۱۸۰ گرمی ماهی تن معمولی لادن است که ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود و دومی کنسرو ماهی تن با روغن زیتون لادن محسوب می‌شود که قیمتش ۴۷ هزار تومان است که البته گزینه‌های گران‌تر دیگری هم در بازار وجود دارد.

گران‌ترین کنسور ماهی تن ۱۸۰ گرمی را برند گیلان می‌فروشد؛ ۵۵ هزار تومان. این کنسرو جزو کنسرو‌های طعم‌دار است و با زعفران درست شده. از همین برند گیلانی کنسرو ماهی تن ارزان‌تری در سوپرمارکت‌ها فروخته می‌شود که وزن آن به ۱۲۰ گرم می‌رسد و با فلفل طعم‌دار شده است. برند گیلانی در بخش محصولات غذایی، کنسور برگ مو دلمه، انواع خورش، انواع آش، برنج ایرانی، شله‌زرد و... تولید می‌کند و کنسرو ماهی تن را با طعم‌های مختلفی مثل سبزیجات گیلانی، دودی، سیر گیلانی، نمک گیلانی و روغن گیاهی به بازار می‌فرستد. کنسرو ماهی تن شیلتون با طعم سبزیجات یکی دیگر از گران‌ترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آید که قیمتش ۴۴ هزار تومان است. در بازار کنسرو ماه تن ۷۵ هزار تومانی هم وجود دارد که البته وزن آن به‌جای ۱۸۰ گرم، ۲۴۰ گرم است. این یکی را برند تاپسی به بازار فرستاده و از این برند در بخش ماهی تن الان دست‌کم ۱۰ مدل با طعم‌های مختلف مثل طعم فلفل، طعم لیمو، طعم شوید، طعم چیلی، زعفرانی و... فروخته می‌شود.

منبع: ایران جیب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها